afvallen na bevalling

• hallo,

Ik ben in januari bevallen met een ongeplande keizersnede.
    Ik was 13kg bijgekomen en na de bevalling woog ik nog steeds 7 kg meer dan voordien. Sindsdien is er geen kilo meer afgegaan.
    wat doen jullie om te vermageren?
    Welke sport doen jullie?
  • ik ben op 9mei bevallen met een keizersnede en ben sindsdien al 13kg vermagert...was er 10 bijgekomen.
    momenteel doe ik niets van sport, omdat ik ook nog niet mag maar ik wandel wel veel en let op mijn voeding!

groetjes
  • Ik had tien kilo over van mijn eerste zwangerschap toen ik al zwanger was van de tweede, dus kon ik niet diĆ«ten. Nadien heb ik een puntendieet van weight watchers gevolgd (niet naar de cursus hoor, maar het boekje van iemand gekregen en op mezelf gedaan) en daarmee vlogen de kilootjes eraf, zonder dat ik mezelf iets moest ontzeggen. Er zijn enkel een paar dingen waarvan ik niet wist hoe slecht ze eigenlijk wel zijn voor de lijn, die ik dan ben gaan mijden. Zo is croque monsieur (tosti) heel slecht, met twee heb je al je calorietjes voor de dag al binnen. En pizza of steak. Maar eigenlijk zijn er heel veel dingen die minder slecht zijn dan ik dacht. En als ik me 's avonds eens goed wou verwennen, dan at ik als hoofdgerecht kip met groenten en aardappeltjes, wat heel weinig punten heeft voor zoveel aardappels als je op kan. Mayonaise mag ook, ik heb er nooit iets voor gerekend omdat je dan met halve puntjes bezig bent en ik dacht dat vetstoffen toch ook nog wel nodig waren. En na zo'n puntenarme maaltijd kon ik makkelijk een stukje taart of een magnum eten zonder over mijn puntenaantal te gaan. Ik ben dertien kilo afgevallen op twee maand tijd en dan ben ik echt moeten stoppen met zo te eten omdat het er bleef afgaan. Als ik je verder kan helpen, altijd welkom!

veel liefs

Mickey
  • ik lijnde via sonja bakker
  • Hey

ik heb er nu zo'n 25 beurtjes Infraligne opzitten en vind wel dat het helpt. In kilo's ben ik nog niet veel kwijt (4 kilo), MAAR ben wel al 50 cm kwijt. Dus dat vind ik toch wel netjes. 't zijn tenslotte niet de kilo's die je ziet, maar de omtrek he wink.gif Weeg trouwens nu toch al 2 kilo minder dan voor de zwangerschap smile.gif Vind dus wel dat het een goede methode is.

wave.gif
  • ik was 16 kg bijgekomen, en ben nu na 2 maanden er 12 kwijt.
    Die laatste 4 lukken niet, zal pas gaan na de stop met BV denk ik.
    Ik ben al 2 weken begonnen lopen terug, en ik ga binnenkort naar de infraligne, vooral voor de CM, niet voor de kilo's.
  • hoi,

ik was in totaal 20 kilo bijgekomen tijdens de zwangerschap dus na de bevalling nog heel wat kilootjes op overschot
    ik doe herbalife om af te slanken en ben vrij snel al mijn kilootjes kwijtgeraakt, weeg nu zelfs iets minder dan ervoor bigsmile.gif
    ik dronk at toen 2 vervangmaaltijden per dag en 1 gezonde warme maaltijd
    heb een ganse tijd spinning gedaan, 1 keer per week maar sinds ik terug ga werken komt het er niet meer van.
    nu eet ik nog steeds gezond, wat letten op t snoepen, meer fruit en yoghurt eten en moet zeggen dat het gewicht mooi onder controle blijft
    wie interesse heeft moet maar eens gaan kijken op [url=www.voelhetverschil.be">www.voelhetverschil.be]www.voelhetverschil.be">www.voelhetverschil.be[/url]

groetjes
  • Hoi,

Ik ben gisteren gestart met "Weet hoe je eet".
    Ben op 1 dag 1.6 kilo kwijt en wil er in totaal 13-14 kwijt.

Gr Babs
  • hoi Babs

ik moet ook nog heel veel kilo's kwijt. Hoe werkt dat "weet wat je eet "

gr Maartje
  • afvallen

hejla,

Ik ben nu echt heel erg gefrustreerd! Ik ben in maart bevallen van een prachtige zoon baby2.gif en was flink wat aangekomen. Ondertussen voel ik me wel beter en ik ben al zeker 3 maanden niet meer aan het snoepen, veel aant wandelen en wist bijna zeker dat ik iets zou zijn afgevallen. Ik pas notabene broeken weer die ik niet paste en merk dat eerder gekochte kleren echt veel te groot zijn! Ik dacht ach, die weegschaal forget it, gaat om het gevoel. NU heb ik potevrdorie toch op de weegschaal gestaan en echt helemaal niks nada eraf!!!!
    Echt, ik weet het niet meer, hoe kan dat nou?

sadhug.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld