Aambeien

• Aambeien

Door het harde persen zit ik nu al maandenlang met aambeien. Ik kreeg hiervoor een zalfje van de huisarts maar veel helpt dat niet. Iemand een idee wat ik er aan kan laten doen? Ervaringen?
  • Iets wat goed helpt is gebruikte (afgekoelde!😬) theezakjes erop doen.
    Doe wel een oude onderbroek aan want het geeft wel theevlekken die er niet (snel) uit gaan.

De theezakjes een beetje vochtig laten maar niet zo zodat het water er nog uitlekt.
    Het liefst zo vaak (en lang) mogelijk het zakje erop laten. Tijdens slapen ook!
    Duurt wel paar dagen maar de druk gaat eraf en het jeukt minder.

Succes!
  • Eens proberen met Otrivine icm Venoruton?
    Dat hielp bij mij redelijk goed na mijn bevalling en heb ik zeker de eerste 2-3 maanden gebruikt, eerst meegekregen van het ziekenhuis, daarna nog verder op aanraden van de vroedvrouw.
    Volledig ben ik er nog niet vanaf, maar wat nu helpt is veel fruit eten, momenteel doen mandarijntjes wonderen! Ik zit wel met een hardnekkige aambei, ook al vanaf dat ik 4 maand zwanger was. Die zit er nu nog en voelt als een hard speldenknopje.
    Tijdens de zwangerschap wilde constitrans (?) ook wel eens helpen of gebroken lijnzaad. Succes!
  • Hier al altijd aambeien gehad, zowel inwendig als uitwendig.
    Inwendige zal je niet voelen...
    Hier heb ik 2 x mijn inwendige aambeien laten "verbranden" tijdens een procto.
    Het is geen aangenaam onderzoek, maar er zijn ergere dingen in het leven wink.gif.
    Als ik met een bloedklonter zit uitwendig, gebruik ik 3 dagen lang, 6 daflons in 1 keer.
    Hier zal ik me niet zomaar laten opereren, doordat er een kans is dat je dan licht incontinent wordt voor stoelgang.
    scheriproct kan je ook gebruiken, dat is cortisone zalf. (niet te lang gebruiken).
  • aambeien

Heb sinds de geboorte van mijn zoon aambeien, en het is ondertussen jaren geleden, maar had nog steeds héél veel last van aambeien.
    Ondertussen weet ik wat te doen, dat écht helpt ! Na het wassen (niet te heet water), nog eens nawassen (deppen) met een washandje met koud
    water s'ochtends en s'avonds. Er nadien zinkzalf aanwrijven (te koop bij kruidvat Zwitsal baby- zinkzalf). Ook neem ik af en toe, wanneer ze erg
    hardnekkig zijn, Aesculaforce druppels (Dokter Vogel) bij elke apotheek (is een homeopatisch middel, dus geen kofiie, of cola drinken, of tandpasta met munt gebruiken de dagen dat je de druppels neemt. Kruidvat heeft een homeopathische tandpasta Homeophytol Vadecum. Dit alles doet wonderen, écht waar ! Hoop dat ik hiermee iemand kan helpen. Groetjes Julie.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld