6 weken controle heeft het nog zin?

• 6 weken controle heeft het nog zin?

Hallo iedereen,
    Ik ben in september bevallen waarbij alles goed is gegaan,slechts 1 kleine hechting nodig gehad. Direct nadien heb ik het ziekenhuis gebeld voor afspraak 6 weken controle maar ze konden me ten vroegst in december geven. Heeft het eigenlijk nog zin om te gaan en zal ik de afspraak maar afzeggen?
  • Ik ga ook niet op een 6 weken controle bij de gynaecoloog. Ik denk dat als je geen last hebt dat meer een formaliteit is.
  • Ik ben ook in september bevallen en vorige week op controle gegaan. Ik had een scheurtje en de gyn heeft nog eens een echo genomen om mijn baarmoeder nog eens te bekijken. En hij heeft ook een uitstrijkje genomen. Ik zou toch gaan.
  • Ik zou ook gaan. De gyn heeft alles nog eens goed bekeken en controle gedaan of er geen restjes van de placenta zijn achtergebleven. Ze geven niks voor niks mee dat je nog eens op na controle moet gaan. Dan ben je weer even gerust voor enkele jaren smile.gif
  • Ja als een uitstrijkje nog moet gebeuren zeker gaan, maar dat kan de huisarts ook. Als je nog zou bloeden of pijn zou hebben ofzo ook, maar anders nutteloos naar mijn mening smile.gif.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld