2 verschillende mutualiteiten ouders !!??

• Wij zijn bij 2 verschillende mutualiteiten. Ik bij de liberale mutualiteit en mijn vriend bij de CM.
    Wij hebben onze zoon bij de CM laten inschrijven en wij hebben inderdaad een premie of een geboorte geschenk gekregen, een bon 250 euro bij de CM winkel zelf en daar hebben wij mee een autostoel gekocht en hebben we ook een box gekregen met allemaal baby producten in. content.gif
    Ik zelf heb ik ook een kleine geboorte geschenk gehad van mijn mutualiteit, een cadeau bon van Dreamland van 120 euro. wink.gif
  • Ik zit bij partena en vriend bij cm.
    Ons kindje wordt ingeschreven bij partena en vriend krijgt geboortepremie bij cm.
  • Ook hier 2 verschillende mutualiteiten ik de voorzorg, mijn man cm. Van beide een premie gehad en onze dochter is bij mij ingeschreven nog 2 cadeau's. We waren te laat om nog samen te gaan want bij de voorzorg is als je beide lid bent de premie hoger en krijg je nog meer cadeau's. Hoe dan ook tot 2 jaar volledige terugbetaling van dokters, incl remgeld en op 2 jaar een loopfiets. Bij ons was het verschil groot en de keuze snel gemaakt...
  • logisch

ondertussen gelukkig gezin met 3 kinderen. destijds bewust overgestapt naar partena (kwamen van CM). wou weg van organisatie die te veel politiek verstrengeld zit. keuze voor partena was evident vanuit die invalshoek met bijkomend hun voordelen (surf es naar site van partena en kijk naar zwangerschap en geboorte) én hun volledige digitale werking (quasi alles lukt online) - extra troef, wat met drie kindjes weinig tijd wink.gif
  • Geboortegeschenk 2 verschillende zieken kas

Goeiemiddag ,

Ik heb bijna dezelfde vraag ...
    Ikzelf ben bij cm en verwacht mijn kindje rond september , ons kindje gaat bij oz ingeschreven staan bij de papa ik vroeg me af of ik dan iets van geschenk krijg en of ik recht heb op een borstvoedingspremie daar ik 4 maand thuis blijf daarvoor ...

Kan me er soms iemand een antwoord op geven ? Dank bij voorbaat .
  • @cat jij gaat het bedrag krijgen van 1 aangesloten ouder bij de cm maar geen extra's cadeau omdat je kindje bij je man wordt ingeschreven
    Je borstvoedingsverlof ga je best eens voor bellen maar volgens mij heb je daar recht op is voor de moeder
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld