jonge mama's van peer ( wijchmaal )

• jonge mama's van peer ( wijchmaal )

hoi dames , ik ben pas in Wijchmaal komen wonen en ken dus niemand hé ^^
    ik word er zondag 22 ^^ ( even melden hé wink.gif )
    ook ben ik op zoek naar een hele goed kapster die mijn coupe ravage eens mooi kan knippen voor een klein prijsje goofy.gif
  • Welkom in Wijchmaal! wink.gif

In vergelijking met jou ben ik wel niet meer zo jong (36) en mijn kinderen zijn ook niet meer zo klein (12-11-7 blijven plakken na de geboorte van de jongste blush.gif ) maar ik woon wel in't juiste dorp das ook al iets.

Aan een kapster kan ik je helaas ook niet helpen, ik ga zelf naar Beek (Bree) mijn man en zoon gaan wel naar Franky langs de Peerderbaan, maar daar ben jij niet mee geholpen. (herenkapper goofy.gif )

Verder nog vraagjes? Mag ook in PB!
  • Hier eentje van Peer afkomstig. Mag ik er ook bij? goofy.gif
    Mijn ma en zussen wonen nog in Peer dus kom er wekelijks. Voel me eigenlijk nog eentje van Peer, hoor.
    Nu woon ik bijna 2 jaar in Rekem.
    Ik ben er 26, valt dat ook nog onder 'jong', hihi

Dada
    Didi wave.gif
  • ooh superleuk dat er nog van hier zijn bigsmile.gif kvoelde me al zo alleen !
    ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij kings & queens in peer ! zijn 2 jonge zussen die samen al meer als een jaartje een zaak hebben ... het zal wel goedkomen ^^

ik moet wel zeggen dat het hier mega wennen is , zo stil ( buiten de straaljagers dan thumbdown.gif )
    mijn zoontje slaapt supergoed hier ( heeeerrlukk tongue.gif )

die franky , is dat daar dichtbij de hoenrik ? of zit ik mis ? tongue.gif

en leeftijd maakt eigenlijk niet uit hé hihi , ben ook een beetje opzoek naar wat vriendschap ( want dat ontbreekt toch wel een beetje in mijn leven !! sad.gif )

byee lady'ssss x
  • wie mijn fb wil, mag me ff een pb'tje sturen. Dan voeg ik je toe. Wie weet als ik een dezer dagen nog eens in mijn home town ben, kunnen we eens afspreken met de kids.
    Wil ook heel dringend mijn vriendenkring uitbreiden.

dada
    Didi wave.gif
  • hoi hoi

niet van wijchmaal hier, maar wel van Hechtel! Is niet zo ver he wink.gif gisteren nog op de markt geweest in Peer!
    Ik ben ook niet van hier afkomstig dus ken hier ook niet zoveel mensen, behalve de buren dan. Wij wonen hier nu 4jaar ongeveer.

@sara: ja die straaljagers, ik kan me daar ook wel eens aan ergeren... wat moet dat dan zijn als je in zaventem woont??

wave.gif
  • Over facebook gesproken... en aangezien jullie kleine kindjes hebben... mag ik even reclame maken voor mijn zaak (nog in opstartfase: ben vandaag mijn BTW-nr. gaan aanvragen in Hasselt)
    Jullie vinden me terug op facebook 'Party Creations' oa. animatie van kinderfeestjes, doopsuiker... bigsmile.gif
    Website komt er ook nog maar die is nog in opbouw.

Franky is idd. de kapper naast frituur de Hoenrik. Kings en Queens is in de buurt van het college geloof ik, heb daar idd. al eens van gehoord.

De straaljagers, dat went hoor. Ik hoor ze zelfs al niet meer. 't Is doordat ik het hier aan het lezen was dat het me opviel dat er net ene overvloog.
    Ben eigenlijk nu wel benieuwd waar je woont? Nieuw huis of huis gekocht?

Allez er zit dan toch nog toekomst in Wijchmaal! Das goed voor mij hè! Niet alleen voor mijn eigen zaak, want ik werk ook in de buitenschoolse kinderopvang, Plons. wink.gif
  • nee niet gekocht , hebben een huisje gehuurd hier...
    ken je de monnisveld ??

ik weet niet als jullie me kunnen vinden , maar je mag me altijd toevoegen op facebook , jullie vinden me als sara semm ^^

ja hoop wel dat de straaljagers zullen wennen , want word er momenteel zotjes van bigsmile.gif

van plons heb ik al gehoord ja !!! bigsmile.gif
  • heb me eens ff ingetekend hé ^^ haha
  • aan de mama's die vandaag een beetje aan het zoeken zijn wat te doen
    er is in overpelt , aan de windelse ( is het zo ja ? ) molens een valkerij en plattelandsbeurs ...
    heel leuk voor de kindjes ! alleen zit het weer zo niet mee hé ! we gaan het straks bekijken hoe het weer verloopt ... wil toch wel gaan sad.gif
  • Wij gaan naar Meeuwen kermis. wink.gif En het is ook tweedehandsbeurs in Wijchmaal vandaag, voor jullie met kleine kindjes misschien ook interessant.

Ik denk dat het Wedelse molen is (maar ben ook niet zeker) En dat zou inderdaad ook interessant geweest zijn, maar we hebben dus al wat te doen. Donderdag zijn ze trouwens met roofvogels aan de school geweest. Dat was daar dan misschien ook van.

Het Monnisveld ken ik inderdaad, naast het Kerkveld. wink.gif

Fijne zondag nog!
  • ja meeuwen kermis wouden we gisteren ook nog gaan maar die regen hé sad.gif
    als mijn mama doordoet ( ze komt ons eventjes bezoeken ) dan kunnen we mss nog eventjes over de kermis straks ...
    ja de 2dehandsbeurs , was zo dichtbij hé tongue.gif de volgende keer dan maar

de 22 & 23ste is het huwelijksbeurs in de limburghal in genk , wil er zo graag naartoe gaan ... hoop dat ik mijn ventje mee gesleurd krijg ^^
    we zijn al anderhalf jaar verloofd !! er komt maar geen schot in de zaak tongue.gif ochja , trouwen kan nog altijd hé smile.gif
  • Net ontdekt op Facebook dat we een gemeenschappelijke vriend(in) hebben; Shari (Zumba). wink.gif
    Ben zelf wel al een tijdje niet meer geweest, ging eerst hier in Wijchmaal bij Ellen maar kreeg veel last van mijn knieen en schouder, en anderhalf uur was te veel van't goede. Bij Shari gaat het me veel beter af, maar ik zie er tegenaan om steeds naar Lindel of Kl. Brogel te rijden.
  • ohja , ik ga bij Shari naar de zumba , in overpelt ^^
    heeeerlijk om les van haar te krijgen ! zoveel energie dat die heeft surprised.gif omai !
    ze is zelf niet 1 van de magerste en dat motiveert mij heel hard bigsmile.gif
    ben "net" terug trouwens van de zumba ^^
  • Kapster in Peer Wijchmaal

Beste Dames, Heren en Kinderen

Jullie zijn steeds welkom in mijn pittoresk kapsalon in landelijke stijl. Ook jullie peuters!!
    Neem een kijkje op mijn website of facebookpagina

Tot gauw .

Kapsalon Knip it in Wijchmaal
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld