Paradisio of The Baby's Corner voor geboortelijst?

• @SV8 Ik denk gelezen te hebben dat ze bij Paradisio in dat geval alles terugnemen.
  • Dit komt van de paradisio site.

Na het afsluiten van je lijst, nemen we graag de niet gekozen spulletjes terug. Opgelet! Enkel seizoensgebonden kledij, promoties en specifiek voor je lijst bestelde artikelen (o.a. kinderwagens en babykamers) dien je verplicht af te nemen.

Het gebeurt gelukkig zelden, maar het kan gebeuren dat er onverwachts een einde komt aan de zwangerschap. In zo'n geval nemen we zonder enig probleem alle aangeschafte spulletjes terug (mits ze ongebruikt zijn).
  • Ok, das dan een reden om daar te gaan. Al hoop ik dat het allemaal niet zo ver komt uiteraard!
  • Ik blijf mee duimen SV8. Wanneer heb je nog een test?
  • @SV8 ik verwacht dat ze daar bij geen enkele winkel problemen van zouden maken hoor.
  • @Dreamy Geen idee, ik ben nog nergens gaan informeren.
    @Neuzeke Morgen controle hier bij eigen gyn (al is het deze keer een vervangster) en volgende week punctie in Brussel. En dan wachten op het resultaat..
  • Het zal toch Paradisio worden bij ons. Veel dingen die we wilden, waren behoorlijk veel duurder bij The Baby's Corner. Om eens te vergelijken, had ik de prijzen genomen van de kinderkamermeubels die we al gekocht hebben, en vergeleken met de prijzen in The Baby's Corner (bedje + commode + kast) en kwam op €400 duurder uit! Ook ons park is €50 duurder en de relax die we willen €70. Akkoord, zijn in Paradisio sterprijzen, maar dan nog... Voor de paar dingen die ik van The Baby's Corner wil, ga ik dan wel gewoon zo naar daar.
    Ik dacht trouwens dat ik nog alle tijd van de wereld had, maar blijkbaar toch maar goed dat ik gebeld heb. De eerstvolgende afspraak op zaterdag was al 25 mei, de eerstvolgende vrijdag 17 mei, maar beiden te laat voor mij, zeiden ze. Veel dingen zullen moeten besteld worden, en je zit met de zomermaanden waarin veel leveranciers niet of minder werken. Nu hebben we een afspraak op maandag 29 april.
  • @TieMa Ik weet niet of je nog een kinderwagen moet aanschaffen maar er is een actie bij Paradisio (4-12/5) waarbij je waardebon van 20% op aankoopwaarde krijgt.
    Wel niet combineerbaar met geboortelijst.
  • @SV8 Inderdaad, waren we zeker al van plan om van te profiteren! 🙂
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld