Opstart babyspeciaalzaak (regio noord limburg)

• Opstart babyspeciaalzaak (regio noord limburg)

Beste allemaal,

ik ben sinds kort met het plan bezig om een babyspeciaalzaak te openen. Mijn financieel plan ligt bij een aantal banken, etc...
    In de streek waar ik woon is momenteel geen enkele babyspeciaalzaak (buiten de Fun, wat ik persoonlijk al een mindere service vind), mensen moeten zich al naar Eindhoven (babydump) Houthalen -Helchteren (dreambaby) verplaatsen om een lijst te leggen.

Aangezien mijn kinderen al tieners zijn en ik er al een tijdje uit ben, ben ik wat marktonderzoek aan het doen. Mijn vraag is: is er nog veel vraag naar geboortelijsten? Of openen aanstaande ouders liever een pamperrekening? Ik zou ook kleertjes willen verkopen, maar dan de niet al te dure. Bv: name it... Filou, noppies...etc.
    Zwangerschapskledij zit ook zéker in het assortiment, aangezien daar veel vraag naar is!

Graag jullie mening bigsmile.gif

• Ben zelf van de regio en merk dat er toch wel wat lijsten gelegd worden. Ik zelf heb het niet gedaan en zou het bij een volgende zwangerschap ook niet doen. Let op dat er tegenwoordig veel concurrentie is van online winkels en bestellen. Voor onder andere dreamland kan je van een lijst laten leveren aan iedere colruyt in de buurt. Verder is er in Overpelt ook nog een premamon waar je een lijst kan leggen... Wat ik zeker miste toen ik zwanger was waren betaalbare zwangerschapskleren. Ik heb veel van mijn schoonzus afgedragen en wat gekocht bij jbc. Ben niet het type dat 100 euro aan een simpele broek geeft om na een half jaar op te bergen...

Alleszins veel succes! Ga voor een nieuw wonder dus tot mss binnenkort in je winkel! 😊
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld