Noukie's wandelwagen

• Noukie's wandelwagen

Hallo,

ik vroeg me af of er mensen ervaring hebben met de Noukie's wandelwagen?
    Mijn man vindt het een prachtige buggy en hij past ook binnen het budget.
    Ik vond echter geen referenties terug dus hoop ik dat jullie me kunnen helpen ...

Alvast bedankt

Groetjes

Annelies
  • Zeker een aanrader!
    Wij vinden dit een prima kinderwagen. Het onderstel is makkelijk te plooien, niet te zwaar en makkelijk een trap op te dragen (was een criterium voor ons). Handig dat je bijhorende maksi cosi ook op het onderstel kan zetten, als je ergens met de auto naar toe gaat, hoef je enkel maar het onderstel mee te nemen het eerste jaar. Grote mand onderaan ook een troef, je kan er echt veel boodschappen in kwijt. Ook mooie toebehoren, zoals ultra zacht dekentje, bijhorende luiertas,...

Succes ermee!
  • (Even terzijde: wij namen altijd draagmand mee want het is heel ongezond voor hun rugje als ze lang in de maxi cosi liggen als ze klein zijn)
  • idd Mien, Ik krijg er de kriebels van als ik zo iemand zie rondrijden met de maxi cosi, Maar er zijn er veeeel die het ook het doen, ik heb dat nooit gedaan, tis echt ni gezond voor een babyruggetje!
  • @Tanhee, ja, de hele stad loopt vol met kleine baby's in maxi cosi's he.. Ik voelde me echt een uitzondering met die draagmand bigsmile.gif. Maar ik denk dat dat ook is omdat zo weinig mensen weten dat t een ongezonde houding is voor een baby. Ik moet toegeven dat ik het ook maar weet doordat mijn moeder me er op wees smile.gif Het staat wel in de gebruiksaanwijzing van dat ding maar ja, die had ik dus niet gelezen.
  • zo'n boekje in alle talen... dat leest niemand e Mien!! Ik gebruik de maxi cosi enkel voor in de auto omdat het verplicht is! Voor de rest altijd de draagmand. Tis in ieder geval geen knus bedje om in te slapen, ook al zullen baby's hier anders over denken ! bigsmile.gif
  • Hier ook zeer tevreden over deze kinderwagen!!! Mooi, handig in gebruik, makkelijk op te plooien, licht van gewicht, een zalig grote opbergruime aan de onderkant,...

1 nadeel: Als je veel de bus moet nemen kan je op sommige bussen er niet op door de brede achterwielen. Dit is zo bij een bus met een paal in midden bij ingang (de oudere bussen). Je kan er natuurlijk wel op als je hem opplooit maar dit is al moeilijker als je alleen bent.

Maar buiten dit laatste echt een superbuggy!
  • Ook hier een super goede ervaring met de Noukies buggy.
    1 tip, neem de 4-wieler en met luchtbanden (is iets zachter in vering).
    Maar verder net zoals iedereen zegt, heel makkelijk in gebruik, licht in vergelijking met sommige andere buggy's.
    Ik had zo hard gehoopt dat ik hem opnieuw kon gebruiken, maar er is een tweeling op komst, dus zal uitkijken worden naar een dubbele buggy...

Veel succes ermee.
  • Dag dames,

Aan zij die de wandelwagen reeds hebben... Waar hebben jullie hem gekocht? Het lijkt mij (in België toch) dat die niet zo eenvoudig te verkrijgen is buiten de echte "noukies-store" bv in Antwerpen.
    Lijkt me jammer als je je geboortelijst in een meer algemene winkel als bv Paradisio of Dreambaby of zo wilt leggen..
    En hebben jullie de "gewone" versie of de twister?
    Twister is nl dubbel zo duur en ik vraag me dan ook af of dat het wel waard is.

Groetjes
    S wave.gif
  • Ik heb de mijne gekocht in de Euro for baby in Bree, maar in de Dreambaby heb ik ze ook al gezien hoor!

Over maksi cosi vs draagmand: ik weet heus wel dat je een baby geen uren in de maksi cosi mag laten zitten, omdat dit belastend is niet zozeer voor de rug maar vooral voor de heupjes van de baby. Maar dat geld voor alle babyspullen waar ze wat meer rechtop in gezet worden zolang ze nog niet zelfstandig kunnen zitten, vb. de relax, kinderstoel, bumbastoeltje,... Mijn kinderen moesten enkel in het weekend in de auto zitten, hebben zelden in een relax gelegen en zaten nooit in een kinderstoel of bumbaseat voor ze zelfstandig konden zitten, ik maakte me dus heus niet ongerust als ik eens een uurtje in de stad ging wandelen met de maksicosi op de buggy! Alles met maat, overdaad schaadt.

Bovendien, ze zijn vrij snel (na zo'n drie à vier maanden) uit de draagmaand gegroeid, die is vrij klein/smal, dus das misschien wel een klein nadeel. de maksi cosi gaat veel langer mee.
  • noekie kinderwagen

Ik heb een mooie drie in een noekies kinderwagen op de kop kunnen tikken,maar jammer ,er is geen gebruiksaanwijzing bij.Kan iemand van jullie mij eens uitleggen hoe je zo een ding opplooit?
  • Aan de binnenkant links van het zijframe moet je een zwart knopje ingedrukt houden en ondertussen de buggy met de richting van het frame dichtplooien. je moet het inderdaad even onder de knie krijgen, maar als je het eenmaal gewoon bent gaat het gemakkelijk.
  • Erg bedankt Sara,nu lukt het,alleen zou ik nooit gevonden hebben
  • Hoi, hopelijk kan iemand mij helpen.
    Ik heb een noukies wandelwagen gekregen van mijn zus ( omdat haar kindjes deze niet meer gebruiken ), maar nu vroeg ik mij af hoe ik de draagmand juist dien te gebruiken want hier zit enkel in het midden een kliksysteem aan. Maar dan denk ik dat mijn dochtertje toch niet veilig vast zit. Gaan binnenkort op vakantie en zou dit toch wel juist willen gebruiken.

Dank je alvast!
  • Vind je geen handleiding terug op het internet ?
    juist type nookie buggy ook wel nodig denk ik.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld