korting bij prenatal

• alle zwangertjes en mama's opgelet, via via getipt dat er binnenkort korting bij prenetal is, op alles!
    vrijdag 20 april
    greeetzzzzz bigsmile.gif
  • Weet er al iemand iets meer over deze korting...
  • Hallo,

Ik zie op de website van Prenatal dat ze stadswinkels hebben en grootwarenhuizen. In welke vind je de grootste keuze? Of maakt dat niet uit?

Groetjes
    Myriam
  • Ik ga altijd naar een grootwarenhuis daar hebben ze toch veel meer.
    De korting 20% is op donderdag, vrijdag, zaterdag en op zondag (op zondag zijn niet alle winkels open) en ook niet op alle merken.
    Wij gaan er zaterdag heen om voor Simon een nieuwe autostoel te kopen.
  • Heykes,

Ikke weer blush.gif .

Ben zaterdag naar Heerlen geweest. Heel Heerlen rondgereden, maar geen prenatal gevonden... Wel de Babyplanet, naast de Ikea. Volgens het adres moest de Prenatal daar ook ergens liggen, maar heb hem niet gevonden, iemand tips om er te geraken???
    Bij babyplanet was gelukkig ook 20% korting bigsmile.gif .

Groetjes
    Myriam
  • Myriam,

De prenatal in heerlen ligt op de woonboulevard naast intratuin. Aan de linkerkant van intratuim om precies te zijn. Je hebt eerst de IKEA, dan Intratuin en als je daar de bocht om gaat rijd je er vanzelf tegenaan.
    Jij zat op het nieuwere gedeelte van de woonboulevard en daar ligt idd babyplanet.
    In de regel vind ik die duurder dan prenatal.
    Nu is die korting natuurlijk voorbij maar misschien dat je in de toekomst er nog wat aan hebt.

Groetjes van Jen
  • Verdikke, zo kort in de buurt geweest... Bij Intratuin en Ikea kom ik wel meer, maar 't hoekje om dus duidelijk niet blush.gif .

Volgende keer meer geluk bigsmile.gif .

Groetjes
    Myriam
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld