Geboortelijst paradisio Waregem

• Hello!
    Wij gaan onze lijst bij paradisio leggen, gecombineert met eentje hier dichtbij in een boetiek.
    Zijn er mensen die recent hun lijstje daar gelegd hebben? Wat zijn jullie ervaringen? Zowel positief of negatief!
    Het is voor een tweede kindje. We zouden er graag ook een bed en matras opzetten, kunnen we dit dan al op voorhand kopen?
    Groeties!!!
  • Beste,
    paradisio in st niklaas vind ik zeer onpersoonlijk.
    Daarom hebben wij onze lijst in een speciaalzaak in de buurt gelegd, iets duurder, maar de mensen krijgen wel hulp.
    Bij paradisio kunnen ze op de computer kijken die aan de balie staat sad.gif
  • je kan alles op je lijst zetten wat je wil en dan al afnemen (zo krijg je ook je percent erop)

mijn schoonzus heeft er 2maal haar kamertjes opgezet en als ik me niet vergis stond het nog op de lijst voor de mensen maar had ze het al thuis?

mijn schoonzus heeft daar 2maal haar lijst gelegd en was heel tevreden

ik heb mijn lijst in europoint gelegd in st eloois vijve en was ook daar heel tevreden, vond ze daar vriendelijker dan paradisio en was ook dichter voor ons.(en ook dichtbij ziekenhuis)
  • wij gaan wel naar paradisio sint niklaas, die dame geeft nochtans een hele uitgebreide goeie uitleg over alles, en ze hebben echt alles liggen in alle kleuren, superveel kleren. vorige keer waren we in een speciaalzaak, maar daar kan je dikwijls een uur wachten omdat er daar 5 mensen staan aan te schuiven aan de balie, als je je gerief van de lijst wil afhalen. verloopt meestal erg chaotisch in die persoonlijkere babywinkels, vraag me niet waarom.
  • Hier ook een tevreden van mama over Paradisio St-Niklaas.
    Ok, misschien niet de meest persoonlijke aanpak.
    Maar is dat ook nodig?

Ik had in de catalogus thuis alles opgeschreven wat ik wilde en op de lijst wou zetten.
    Dan samen met mijn moeder (wou het mijn partner niet aandoen) rondgelopen in de winkel en alles wat ik nodig had in mijn winkelkarretje gelegd. Dit duurde 3 u bijna, maar samen met mijn moeder hebben we er eigenlijk best wel van genoten.
    We hadden er een dagje van gemaakt.
    Op deze manier voel je ook geen druk van verkopers die je zoveel mogelijk op hun lijst willen laten plaatsen.

Wat zéér makkelijk is, als je plots thuis bedenkt dat er bepaalde dingen vergeten zijn. Je mailt hen en ze plaatsen het op je lijst. Indien er een voorschot moet betaald worden op dat product kan je het gewoon overschrijven.
    Je kan je lijst steeds thuis raadplegen. En openen via internet in het ziekenhuis.
    En je hebt een perfect overzicht via internet wie wat aangekocht heeft. Of wie wat gekocht heeft, maar waar je zelf nog om moet gaan.

Ik moet eerlijk zeggen, hier een tevreden klant !!!
  • Ook hier hebben we opnieuw onze lijst bij Paradisio in St-Niklaas gelegd. Het is er inderdaad vrij onpersoonlijk, en sommige verkoopsters vind ik vrij kortaf. Maar zoals hier al gezegd je hebt er heel veel keuze, je kan alles ter plekke bekijken en uitkiezen (ze laten je inderdaad rustig alles uitkiezen en in je karretje laden, maar je kan ook begeleiding krijgen bij het uitkiezen van de geboortelijst), en via internet kan je je lijst thuis of in de kraamkliniek bekijken wanneer je wil, je kan hem personaliseren met foto's en mensen kunnen online hun cadeautje kopen en een berichtje achterlaten, dat vinden we echt wel een voordeel!
    En we hebben zowel bij de tweeling als nu voor het baby'tje op komst daar ook het slaapkamertje besteld. We hebben dat niet op de lijst gezet (waar je 10% op krijgt) maar apart betaald, want dan kregen we 15% korting (vanaf je voor een bepaald bedrag koopt krijg je 15% korting met je klantenkaart een heel jaar lang).Aangepast door Bieke op 20/09/2011 14:48
  • Hallo!
    Alvast bedankt voor jullie reacties.
    De winkel is niet echt in de buurt van de meeste familie en vrienden (ongeveer 30min). Dus daarom denk ik dat de meeste online zullen bestellen. Maar het is inderdaad niet echt persoonlijk, je moet inderdaad van een scherm gaan kiezen als je in de winkel staat.
    We hebben enkel nog een bed en matras nodig, dus ik denk niet dat we aan dat bedrag komen om 15% te hebben.
    Nog mensen ervaringen specifiek van Waregem (Desselgem)?
  • niemand?
  • Ik heb geen ervaring in Waregem maar we zijn nu wel voor de 2e keer zwanger en hebben onze lijst in een paradisio winkel gelegd (in Hofstade, Aalst).
    Bij de 1e zwangerschap hadden we die in een speciaalzaak dichterbij gelegd maar ik heb daar niet zo'n goeie ervaring mee.
    Inderdaad, als we bezig waren met de mevrouw in de winkel en er kwam een klant binnen moesten we telkens lang wachten + je moet veel uit folders enzo kiezen, terwijl het in die grote babywinkels al uitgestald staat en je al eens iets kan proberen (bv of een kinderwagen wel handig is om mee te rijden, ...) + in die speciaalzaak hebben we ook verschillende keren op een bestelling moeten wachten en toen de lerveringsdatum kwam, was het toch niet binnengekomen en moesten we nog wat wachten, ... + een paar (kleine) dingen waren gewoon anders dan we gekozen hadden (niets echt belangrijk maar bv een speeltje voor de maxi cosi, potjes om melkpoeder in te doen, de babyfoon was een andere dan besteld, ...) Bovendien waren er ook dingen niet binnen waarvan die mevrouw dan niets gezegd had tegen mensen die iets kwamen kopen, zodat het uiteindelijk gewoon niet gekocht werd.

Deze keer hebben we onze lijst dus in een Paradisio-winkel gelegd en de mevrouw die de uitleg deed was zeer behulpzaam. Ze is ook speciaal dingen voor ons nog gaan opzoeken en terwijl we in de winkel liepen naar leveranciers gebeld om zeker te zijn vanaf wanneer nieuwe dingen beschikbaar waren. 's Avonds had ze ons zelf nog gemaild om te zeggen dat ze alle acties had uitgepluisd en we voor de wandelwagen een voetenzak gratis konden krijgen als we een bepaalde kleur zouden kiezen en om te vragen of we dan liever van kleur wilden veranderen of toch niet.
  • idd wij zijn ook in een speciaalzaak geweest, we hebben zelfs iets 2 x gekregen dat op de lijst stond smile.gif en moesten telkens lang wachten. we moesten de meeste dingen uit boeken kiezen ofwel als het daar lag had je het gevoel dat het niet echt je goesting was maar dan koos je het toch maar + dat alle kleertjes echt wel heel duur waren. deze keer dus paradisio.
  • Hallo!
    Wij hebben ook mindere ervaringen met een speciaalzaak in de buurt, daarom dat we kijken voor bij paradisio.
    Maar ik heb ook schrik dat het bij paradisio wat onpersoonlijk is voor de mensen die iets gaan kopen daar...
  • snoepie ik denk niet dat de mensen daar echt mee bezig zijn hoor, de meesten bestellen zelfs via internet tegenwoordig. Allé ja das wel t laatste waar ik mee inzit, of het wel persoonlijk genoeg is voor de mensen. ik denk dat ze het belangrijkste vinden dat de lijst duidelijk is en dat ze direct kunenn zien wat ze voor welk bedrag kunnen kiezen.
  • @Snoepie en Rose:
    Dat denk ik ook. De mensen weten toch dat ze iets kopen wat jij zelf gekozen hebt en nodig hebt. En ik denk dat het juist handig is dat ze thuis OF in de winkel op het scherm kunnen kijken wat er nog op de lijst staat MET foto's. Als je in een speciaalzaak staat waar de verkoopster veel uitleg en advies geeft, maar er staan nog 2 mensen voor jou te wachten, dan ben je wel eventjes zoet.

Als ik een cadeautje koop voor een geboorte, heb ik toch meestal een idee rond welk budget ik wil blijven en wat ik dan juist koop, maakt mij niet zo veel uit, zolang de ouders er maar blij mee zijn.
  • Hallo Snoepie,

hier twee keer lijst bij Paradisio en zeer tevreden hoor. Je moet idd kiezen van het scherm, maar als je vragen hebt, word je zeker goed geholpen!

Wij hebben lang getwijfeld tussen Dreambaby en Paradisio, hebben prijzen vergeleken, ... Maar Paradisio was dichter voor ons én ik vond het net "knusser". Het enige nadeel is dat, als je iets bij je lijst wil voegen, je dit niet kan via internet.

Groetjes!
  • Nele onze geboortelijst ligt bij Paradisio St-Niklaas en ik kan daar wel via internet dingen bijvoegen op onze lijst hoor: gewoon mailtje sturen met referentienummer en een beetje later staat het erbij...
  • dubbele post
  • Ik 2 keer lijst gelegd bij paradisio waregem, net zoals paar mensen in de familie en ook heel aantal collega's (hoewel er ook dichter babyspeciaalzaken zijn voor de meeste van hen) en allemaal super tevreden!!
    Ja, als je belt of mailt, alles is heel vlug in orde. Ook als je iets van de lijst kreeg en je hebt het vb plots van iemand, als het nog in de verpakking zit, geen probleem om te ruilen of een waardebon of zo.
    Echt, ik vond ze vriendelijker dan veel andere winkels in de buurt.
    Hier ook veel familie die online bestelde en dan kan je er zelf achter, tenzij zij er om gaan.
  • hier ook drie maal lijstje in waregem gelegd en alsook in een boetiek hie rbij mij in de buurt ,
    telkens heel tevreden , en goed behandeld geweest , smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld