Ervaringen met Kadolog.com?

• Ervaringen met Kadolog.com?

Hallo! Heeft iemand gebruik gemaakt van deze site voor de.geboortelijst en wat waren de ervaringen? Is het gebruiksvriendelijk voor vrienden en familie? Gaat betaling vlot en opvolging van gekochte artikelen?
    Alvast bedankt voor jullie reactie!
    Groetjes!
  • Ik heb er nu net zelf een aankoop gedaan voor de geboortelijst van m'n zus. Met de optie bankbetalingen gaat het heel vlot. Net zoals bij een webshop voeg je dingen toe aan je winkelmandje en reken je af. Je wordt verwezen naar een betalingstool waar je betaling meteen automatisch verwerkt wordt. Best handig in gebruik.
  • Wij hadden het als kadolijst voor de derde.
    Ik vond het toen super handig omdat ik dit wou uit die winkel en dat uit die winkel en nog een bon van die webshop etc etc.
    Voor een eerste kan je misschien "alles" bij Dreambaby vinden, maar voor een derde was dit echt de beste keuze.
  • check ook eens kadonation.com, kan je vrienden en familie uitnodigen om samen te leggen voor een cadeau bij de partners (oa Dreambaby)
  • kadolog toverknop

Beste,

Ik ben geïnteresseerd in kadolog; maar zou er dan ook graag tweedehands spulletjes op zetten. Dus bijvoorbeeld tweedehands een luiertafel kopen, maar dan kan er toch nog iemand van de familie die voor ons betalen; dan is dat in feite hun kadootje. Voor iedereen een win. Maar als ik op kadolog lees, kan je volgens hen enkel werken met de toverknop uit webshops... Heeft er dat ondertussen toch iemand klaargespeeld? Hoe doe je dat dan?
  • Een leuk alternatief voor kadolog is badaboem.be
    Je kan net zoals bij kadolog allerlei webshops combineren, maar je kunt ook gewoon zelf producten toevoegen. Op onze lijst stonden bijvoorbeeld een tweedehands Tripp Trapp en een kast uit Ikea die we als verzorgtafel gebruiken. Hiervoor kunnen de schenkers gewoon geld overschrijven, maar hebben ze toch een cadeautje kunnen geven dat we echt nodig hadden.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld