Buggy tot 15kg?

• Buggy tot 15kg?

Ik ben op zoek naar een buggy voor mijn metekindje.
    Ik zou graag een buggy hebben om occasioneel eens mee weg te gaan (eens naar het park, eens een dagje plopsa etc..)
    Nu heb ik ondervonden dat de meeste buggy's maar tot 15kg zijn? Dat lijkt me niet zo heel veel (als je ergens lang naartoe gaat, moet je kindje toch even kunnen rusten in een buggy, ook al is het al 4 ofzo? )

Nu vond ik de chicco liteway 3, die gaat tot 22kg en zou die misschien kopen. Iemand ervaring mee?

Of is 15kg echt voldoende en is een kind daarna te oud voor een buggy? (sorry, is 1e baby in onze familie, dus geen idee van bigsmile.gif )
  • Ik heb om die reden een McLaren gekocht die tot 25 kg (dacht ik toch) gaat. Zoontje is net 2,5j en weegt 14 kg, en hij is geen zware ofzo.
    Als we echt een daguitstap maken heeft hij de buggy toch nog nodig.
  • Ik heb daar nooit naar gekeken. Volgens mij komt dat ook niet zo precies. Ik ben paar weken terug met onze oudste na efteling geweest en had de buggy mee. Ok√©, ze is dan maar 16 kilo maar toch.... Als ze iets of wat zwaarder zijn is dat geen ramp.
  • Wij hebben de Chicco liteway.
    9 jaar oud en word binnenkort gebruikt voor onze 3de kabouter.
    Goede kwaliteit.
  • Bedankt voor de reacties!

MacLaren is wel pak duurder dan die liteway, en aangezien het niet mijn eigen kind is en dit maar voor enkele keren te gebruiken, vind ik dat toch een grote kost!

Ik ga die liteway dan gewoon nemen bigsmile.gif Heb hem bij babydump gezien voor 92 ipv 119!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld