beste koop babybed?prijs/kwaliteit

• hallo

Wij hebben voor onze dochter een slaapkamer gekocht met ombouwbaar bedje. Ons volgend kindje zal in dezelfde kamer slapen en dus zouden we daar een babybedje bijzetten. Ik weet echter aan geen kanten waar ik dat best zou kopen. Het moet geen ombouwbaar bedje zijn. Het moet een met poten zijn. (de meeste ombouwbare zijn zonder poten)

Waar zou ik best gaan kijken? Zou ikea goed zijn van kwaliteit? Ik wil er ook niet te veel geld aan uitgeven. Een bedje van 300 vind ik absurd.
    wie weet raad?

grtz koi
  • Wij kochten ons babybedje tweedehands. We hebben het al van bij de oudste en nu slaapt de jongste er in en nog steeds geen spoor van slijtage. Ik zou er dus inderdaad zeker niet veel geld tegenaan gooien, voor die korte periode dat ze erin slapen. Belangrijker vind ik een matras.
  • Hier een babybedje van Ikea en we zijn er heel tevreden van. Het heeft rondom spijlen voor een goede luchtcirculatie. Ook de bodem is met latten zodat ook daar genoeg lucht door kan.
    De lattenbodem kan op 3 standen gezet worden.

Ook het matrasje kwam van daar en zijn we ook zeer tevreden van.
  • Hier ook van Ikea (bedje en matrasje) en ook héél tevreden van!
  • Ik was al eens van plan om naar ikea te gaan kijken. De positieve reacties hebben me nieuwsgierig gemaakt. Is het matrasje goed aansluitend op het bedje?
    Bij het bedje dat we nu hebben is de matras eigenlijk zo'n 5 cm te kort. Niet alle bedjes zijn standaard 120 op 60 en evenmin de matrasjes. We hadden ons nu voorgenomen om bed en matras van zelfde winkel te halen om dergelijke toestanden te voorkomen.

grtz koi
  • Wij hebben het witte Hensvik bedje van Ikea, ik dacht voor zo'n 89,90 Euro. De matras hebben we van Dreambaby (merk Supersafe) en die past er perfect in.
  • Hier ook een bedje van ikea kostte rond de ? 90.- geloof ik
    Ons tweede wondertje maakt er nu gebruik van en ook ons 3e prutske zal er in komen liggen !!!

Dus een perfecte prijs/kwaliteit verhouding dacht ik zo !!!
  • Wij hebben een Gulliver bedje van ikea. Ik dacht 70?. Je hebt een hoge stand voor als je kindje nog heel klein is (dan moet je niet zo ver bukken om je kindje in bed te leggen) en een lage stand voor een wat groter kindje. De zijkant kan je ook verwijderen voor een peuter.

Als matras hebben we een aerosleep. Past er perfect in.
  • Ikea bedje te koop

Hoi,

Ik heb ook nog een IKEA bedje Leksvik kompleet met matras, dekentjes, lakentjes en dekbedje + overtrekken ook van Ikea. 3 verschillende leuke printjes. En waarschijnlijk nog meer wat ik even vergeet.
    Ik zou er 65 Euro voor willen.

Groetjes Roos
  • Wij hadden ook een ikea-bedje als tijdelijke oplossing toen er twee in een babybed lagen: goed van kwaliteit hoor, al merk je wel dat het niet zo stevig is als het bed van de kinderkamer (we hebben wel het goedkoopste ikea-bed genomen, omdat het maar tijdelijk was - ben de naam kwijt). Matrasje van Paradisio past perfect. Helemaal in het begin hebben we ook de zijkant eraf gelaten, dan sloot dat mooi aan bij ons bed en dat was ideaal voor borstvoeding 's nachts.
  • ik heb nog steeds het bedje te koop voor geintereseerde? Zie berichtje boven.

Groetjes Roos wave.gif
  • hoi
    ik heb ondertussen een ikea bedje gekocht. Het gulliver bedje. Ik vind het wel stevig. Natuurlijk merk je het verschil met duurdere maar meer moet het niet zijn.
    grtz koi
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld