Baby dump in mechelen

• Baby dump in mechelen

Heeft iemand ervaring met een geboortelijst bij babydump in Mechelen, ik ben er 1x geweest en zag er een mooie degelijke winkel uit, helaas een eindje rijden voor ons maar dat heb ik er wel voor over.
    Veel keuze aan artikelen en zeer vriendelijk, we kregen meteen uitleg over de buggy's waar we naar aan het kijken waren. Ik zou overwegen om daar een geboortelijst aan te leggen.
  • Geen ervaring met de winkel, maar wel al heeeeeel veeel (veel te veel eigenlijk) online bij hun besteld...
    Allemaal netjes in orde en goedkoper dan ergens anders vaak
  • Ik wil ook onze lijst daar leggen! De naam van de winkel alleen al.. GEWELDIG bigsmile.gif
    Voor ons is het wel goed gelegen.
    Ben er ook nog maar 1x geweest en de website ziet er deftig uit. Alleen nog maar positieve dingen gehoord over die winkel, zeker dat ze zeer goede deals doen met de buggy's, vaak gratis autostoel of Maxi-Cosi etc.
  • Met de geboortelijst zelf niet, met de winkel op zich wel.

Enorm fijne ervaring. Wij bestelden indertijd onze wandelwagen met accessoires daar. Ging toch over een behoorlijk bedrag.
    Verder ook al online enkele kleinere aankopen gedaan daar. De winkel op zich is ook fijn ingericht, alleen de ligging vind ik minder ideaal. (zo langs dat zijweggetje naast de ring)

Mijn ma bestelde er gisteren trouwens nog een autostoel, wordt morgen geleverd.
  • Hier 2 weken geleden onze lijst daar afgesloten echt heel tevreden. Heel goed geholpen en begeleid, ook als je dan dingen aant bespreken ben kan je lekker iets drinken en even rusten. Als je ergens het zelfde artikel goedkoper vind moet je dat melden en krijg je dat artikel aan die prijs
  • Wij zijn ook aan het twijfelen om onze lijst daar te leggen! We hebben enkele weken geleden een wandelwagen, autostoel, kinderkamer, park ed. daar besteld en zijn supertevreden over de klantvriendelijkheid, service,... Je kan ook kiezen wanneer iets geleverd wordt en je krijgt ook steeds de garantie dat je inderdaad de laagste prijs krijgt. Vind ik toch een groot voordeel!

• Hallo

Het is even geleden dat er hier nog iemand gereageerd heeft. Ben namelijk ook geinteresseerd om mijn geboortelijst bij baby-dump aan te maken. Kan iemand mij wat meer informatie geven over de voorwaarden ?
    aankoopverplichting? en hoelang blijft de lijst geldig enz..

groetjes !

Viooltje
  • Wij gaan naar alle waarschijnlijkheid onze lijst daar ook leggen. Het is niet ver voor ons, ze hebben er een ruime keuze, garanderen de laagste prijs en ik heb er helemaal nog niets slecht over gehoord.
  • Onze lijst hebben wij daar niet gelegd (wonen veel te ver), maar we hebben wel onze kinderwagen, maxi cosi enz. bij hen aangeschaft. We werden heel vriendelijk bediend (Miranda denk ik) en ook toen ik een lagere prijs vond elders en hiervoor belde gingen zij zonder probleem daaronder. Hun laagste prijs garantie is dus 'gene zever' wink.gif Alles werd netjes geleverd thuis. Positieve ervaring wat mij betreft!
  • Geboortelijst geannuleerd

Wij hadden ook een geboortelijst bij baby dump Mechelen omdat het allemaal wel heel goed klonk.

Als puntje bij paaltje kwam werd er ons toch een hoop verkeerde informatie gegeven, want nadien bleek dat dit helemaal niet mogelijk was.

Zoals bestellingen bij de personen laten leveren die het iets van je lijst hebben gekocht, of het laten toekomen in een postpunt in hun buurt of carrefour is allemaal niet mogelijk voor de geboortelijst.

En dan ontvang je blijkbaar een waardebon van 10% op de prijs van al de aangekochte artikels op je lijst. Ok maar er werd toch ook wel nuttige informatie niet vermeld, namelijk dat dit niet geldig is voor alle aangekochte producten, zoals producten die reeds in promotie zijn.

Ook bestellingen die we reeds hadden geplaatst door de familie waren onvolledig dus kijk zeker jullie bestelling na.

De website waar je de geboortelijst kan 'beheren' is een ramp, daar is echt werk aan. Status updates van de producten zijn niet correct alsook iets uit je lijst verwijderen daarvoor moet je eerst iets toevoegen om nadien dan iets te kunnen verwijderen echt niet gebruiksvriendelijk.

De telefonische service is onvriendelijk en schepen je echt af als je een probleem hebt.

Mijn advies is als je niet in de buurt van Mechelen woont of het niet allemaal in de winkel zelf kan afhandelen doe het niet.

Als je alles graag via website en mail en telefoon wil kunnen afhandelen, kan ik jullie zeker Blabloom aanraden echt een mega goede service en super producten. Zeker eens een kijkje nemen en echt makkelijk om je geboortelijst zelf te beheren.
  • niet doen

Wij hadden onze lijst ook eerst aangelegd bij babydump aangezien de keuze enorm groot is en de prijzen toch zeer degelijk. Nu is het zo dat je bij elke degelijke babywinkel 10% cadeau krijgt op het aangekochte bedrag. Bij babydump is dit niet anders. Echter geldt dit niet op artikelen in promo. Echter staan er bij babydump enorm veel producten in promo. Ze staan dikwijls enkele euro's goedkoper afgeprijsd dan op andere plaatsen (soms zelf in promo even duur als op andere winkels niet in promo).

Als voorbeeld kan ik nu de Chicco nexttome wieg geven. Deze had een prijs van 229 euro toen hij op de markt kwam. In babydump vind je die wieg in promo voor 219 euro, welke dezelfde prijs is als in dreambaby en op bol.com waar dit niet als promo prijs gezien wordt. Op dit artikel krijg je dan ook geen 10% op aangekocht bedrag. Voor diegene die het een beejte goed bekeken hebben zou een korting van 10% op 229 euro een grotere korting zijn dan de promo die babydump aanbied. 23 euro korting ipv 10 euro. En zo gaat dit dus op voor een ongelofelijke hoeveelheid artikelen.

Dit valt pas echt op als je een artikel, dat nog niet op de lijst staat, wil aankopen in de winkel en vraagt om het bij op de geboortelijst te zetten. Dan krijg je heel vaak te horen: "Het heeft geen zin om het artikel nog bij op de lijst te zetten, want het staat in promo". Toen we vandaag dit voor de zoveelste keer hoorden, hebben we ineens besloten om een lijst te gaan open bij de concurrent. We gaan enkel de artikelen op de lijst laten staan die we echt wilden hebben en die ze niet bij dreambaby hebben. Ze proberen de schijn op te wekken met hun laagste prijs garantie dat ze de goedkoopste zijn en dit zijn ze vaak ook, maar voor een babylijst zijn ze zeker niet de beste. Je 10% bedrag dat je op het einde krijgt is echt belachelijk laag door al die promo's dat je daar dus als lijstlegger geen voordeel uit haalt.

Voor een geboortelijst is mijn raad dus, ga ergens anders. Koop je zelf iets dat niet op je lijst moet, dan is babydump een aanrader.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld