Ziek

• ziek

Mijn kleine ventje is superverkouden.
    Hij weent heel de dag door en niets kan hem troosten, buiten bij mij op de arm en ermee rondlopen, maar dat kan ik natuurlijk niet heel de dag door gaan doen.
    Iemand tips om het mijn ventje wat comfortabeler te maken?
  • Je kan weinig anders doen dan neusje spoelen. Het probleem is dat de allerkleinsten (bijna) niet door hun mond kunnen ademen, behalve als ze huilen. En als hun neusje verstopt zit, tja, dan huilen ze. Ik dacht dat dit tot zo'n 6 maanden was.
    Bij m'n dochtertje doe ik eucalyptus druppeltjes op haar hoofdkussentje, maar ik denk dat je dat nog niet voor zo'n kleintjes mag gebruiken. Heb het bij m'n zoontje (nu 5maanden) nog niet gedaan.

Veel beterschap!
    K'tje
  • -neusje spoelen met dat speciale zout water of zoiets

ik ga elke ochtend met me zoontje onder de douche,hij is nog nooit verkouden geweest,door dat ik de douche cabine natuurlijk dicht doe,komt er door de warmte stoom.,zo stoomt het denk ik elke ochtend lekker open!!!

ook weet ik wel dat ze bij etos special badzeep voor verkouden babys verkopen,soort stoombadje maak je dan!!!

dikke kus michenou
  • Guust heeft nu nog steeds heel snel last van een verkoudheid en dit is wat wij vooral doen met hem:

- neusje spoelen
    - lekker warm badje
    - mee onder de douche
    - mee in de keuken als ik aan het koken ben (dampen he)
    - ik leg ook onder zijn matras telefoonboeken (ter hoogte van hoofdje) zodat hij wat schuiner ligt (slijm loopt dan terug..of hoe moet ik dat zeggen)

Hopelijk helpt het

Greetz
    Eva
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld