Verkouden

• Hoi allemaal,

Even een vraagje ook al is die vast al 100 x eerder hier gevraagd.
    Mijn dochtertje van 6 maanden is nu al een aantal weken verkouden, eerst alleen een verstopt neusje, maar nu ook hoesten .
    Het is geen droge hoesten,het zit volgens mij wel los.
    Nu heb ik van de week de dokter al gebeld en die de assistente vertelde dat het niet erg was en je er niet veel aan kan doen.
    Alleen nu begint ze ook schor te worden, nu twijfel of ik toch niet gewoon een afspraak moet maken.
  • Als het inderdaad een gewone verkoudheid is kan je er weinig aan doen. Maar je past toch echt wel beter op als je vermoed dat het erger is. Drie weken (als het aan één stuk is) vind ik wel vrij lang en zou wsl dan toch proberen eens langs te gaan bij de huisarts.
    Hier is het ook al een paar weken verkoudheden troef. Jiri als eerste vanop de chreche, toen het bijna over was begon de papa te snotteren en een week nadien begon ik te snotteren. En inderdaad, deze week kreeg ook onze kleine er terug wat last van. Ik ben er ook nog niet mee naar de dokter geweest omdat alles goed los zit (ik kan neusje makkelijk reinigen) en hij na een dag of twee genezen is. Nu moeten we gewoon zorgen dat we het niet terug doorgeven aan elkaar.
    Hopelijk gaat het gauw beter met je ukkietje. Maar als je je echt zorgen maakt, ga dan naar de dokter.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld