vaccinaties 15 maand

• Even een vraagje,
    onze zoon kwam 10 dagen geleden in contact met een kindje dat wkndpokken had. We verwachten dus dat hij het ook zal krijgen. Nu moeten we morgen naar kind en gezin voor zijn vaccinaties van 15 maand. Zou dit kwaad kunnen? Aangezien hij wrschnlk bijna windpokken gaan krijgen? Of niet? Iemand raad?
  • Meld het voor ze de spuitjes willen geven dan ben je zeker maar denk als hij lp dit ogenblik ni ziek isda ze deze gwn gaan zetten
  • In de crèche is de windpokken al 4 keer gepasseerd sinds de dochter er (fulltime) zit. Nog altijd niet opgelopen, terwijl ze toch elke dag met die kindjes speelt. Dus het hoeft alvast niet zo te zijn dat hij ze sowieso gaat krijgen. hug.gif

De spuitjes van 15 maand zijn gezet net op het moment dat er weer een uitbraak was, bleek geen probleem.
    (Ze heeft er toen trouwens wel héél sterk op gereageerd, netelroos gekregen, toen dachten we even dat het de windpokken waren, maar niet dus.)
  • Ah ok, ja ik zal het vanavond aan de arts vragen. Is idd niet gezegt dat hij het gaat krijgen maar maak me toch zorgen dat hij extra ziek zou zijn als hij ze krijgt op het moment dat hij gevaccineerd is.
  • spuitjes zijn 14 dagen uitgesteld voor alle veiligheid.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld