Stuipen

• Goedemorgen,

Heeft iemand soms ervaring met koortsstuipen? Mijn zoontje van 17 maand is donderdagnacht via spoed binnengebracht waarschijnlijk met atypische stuipen maar zeker zijn ze niet. Nu 2 dagen later maakt hij nog steeds onverklaarbare (geen oor- of keelontsteking, geen snot of hoest, geen urineweginfectie, goed bloedbeeld) koorts. Zijn er nog kindjes die dit hadden na stuipen want naast de schrik van mijn leven van die stuipen begin ik nu toch ook wel ongerust te worden. Bovendien ligt de pediatrie hier vol en houden ze hem hier dushet zal wel nodig zijn.

Alvast bedankt
  • dag elke
    ik krijg er al kippenvel van door dit te lezen,ik kan me voorstellen dat je u ongerust maakt.

ik zelf weet van mijn neefje dat hij ook heel erg stuipingen kreeg toen hij 1jaar was,en dat bleek koemelkallergie te zijn.

dus het kan ook op een allergie wijzen van iets wat hij eet of drinkt.

en hoe ist nu met hem gesteld?
  • Hallo,

met koortsstuipen bij de kindjes heb ik gelukkig geen ervaring, wel een keer mee moeten maken bij mijn man dus ik weet hoe erg het is om mee te maken!

Mijn zoontje is toen hij 9 weken was wel opgenomen met hele hoge koorts in het ziekenhuis (gelukkig geen stuipen). Bij hem konden ze ook geen oorzaak vinden. Hij is er een weekje moeten blijven en is helemaal genezen, maar de oorzaak hebben we nooit geweten.
    Hij is nu 1 jaar en is zelden nog ziek geweest.
    Soms kunnen ze gewoon geen oorzaak vinden, hoe frustrerend het ook is!

Hoe is het nu met je kindje?
  • Bedankt,

Het gaat goed met hem. We mogen straks naar huis dus dat is super. De oorzaak is niet gevonden en het waren ook atypische stuipen dus niet zeker of het dat was. Alleszins hopelijk was dit eenmalig, voor de rest is hij een flink bazeke bijna nooit ziek. Had hij geen stuipen gehad zou hij hier nooit voor in het ziekenhuis gelegen hebben. Alleszins bedankt voor jullie medeleven. De ervaring was verschrikkelijk maar hij is weer perfect gezond en dat is het voornaamste.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld