Stoelgang? Gaviscon

• Een vraagje...

Mijn zoontje is 3 weken oud en na controle bij de pediater heeft zij voor de zekerheid gaviscon voorgeschreven aangezien hij zo vaak 'weergeeft'. Vaak geklonterde zure melk.

Maar sinds ik Gaviscon geef (nog maar 2dagen) heeft hij minder kakpampers en gelijk meer krampjes... Zijn kaka lijkt ook vaster Maar ik kan dit ook niet met zekerheid zeggen. Kan ook toeval zijn.

Iemand die hier ervaring mee heeft? Op de bijsluiter staat niets van bijwerkingen...

Hoeveel kakpampers moet hij zo hebben op deze leeftijd?
  • Hallo mams

Geef je gaviscon baby? Want daar zit banaan in en banaan verstropt. Ik geef dat ook soms aan mijn dochtertje en van de moment dat ik dat een paar dagen achter elkaar geef heeft zij meteen last van constipatie.
    Ik gaf dat in het begin 4x per dag, zoals op de bijsluiter staat. Maar de kinderarts zei mij ook van dat toch te minderen en nu geef ik het enkel nog als ze weer is wat meer teruggeeft en dan ook maar 1x per dag.

Kakapampers op 3 weken, goh, hangt wat van kindje tot kindje af denk ik. Mijn dochtertje zit al van bij de geboorte met gevoelige darmen en had op sommige dagen maar 2 kakapampers, terwijl andere babietjes na elke voeding kaka doen.
  • dag meid

gaviscon zou ik niet meer geven ale dat is mijn mening.

toen mijn zoontje iets ouder is dat de jou heb ik dat gegeven,en hij kreeg dag en nacht pijnlijke krampen,geen kaka,hij had dus erg afgezien.

je kan u pediater ook om pillekes vragen die je oplost in de melk,en die helpen echt zonder bijwerkingen
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld