Rotarix zo goed als uitverkocht

• Aan alle mama's die net als ik hun kindje moeten laten vaccineren met Rotarix : let op want in de meeste apothekers zijn ze op dit moment niet meer te verkrijgen. Ik heb zelf een viertal winkels moeten doen, voor ik er ??ntje te pakken had.

De fabrikant zou pas terug kunnen leveren vanaf 26 april. Op tijd beginnen zoeken dus als je er ??n nodig hebt.

Succes,
    Jep
  • hoi,

bedant voor de waarschuwing!! ik ben na je berichtje te lezen, beginnen rondbellen als een gekkin daar ik maandag naar de KA moet. en inderdaad ik heb naar 15 apo hier in de buurt gebeld en nergens binnen! horror.gif ik heb dan in paniek mijn schoonma opgebeld en zij heeft naar haar apo gebeld en gelukkig ze hadden nog 2 vaccins binnen oef! ik moet hiervoor wel van aalst naar wachtebeke rijden maar dat is het minste van mijn zorgen! dus aan iedereen op tijd luisteren bij de apo!

vele groetjes pascale en emily baby.gif
  • Ohjee, ik moet volgende week ook naar k&g om ons meisje te vaccineren,... ik moet nog naar de dokter voor een voorschrift! Daar zal ik morgen vroeg onmiddelijk voor langs gaan, en dan maar snel naar de apotheker en dan maar hopen dat ze het hier nog hebben liggen!! horror.gif
  • Nog nooit van rotarix gehoord. Is dat typische belgisch??? Als wij naar het consultatiebureau gaan krijg je daar de inentingen wij hoeven neit zelf de medicatie mee te nemen
  • oei morgen maar direct gaan kijken
    moet volgende week ook gaan met mijn ventje
  • wij hadden hetzelfde probleem.
    Jeanke heeft zijn eerste portie gehad toen hij 2 maand was geloof 'k.
    toen had 'k ook zijn tweede portie besteld. Toen ik vorige maand om die portie ging, was 't niet binnengekomen... (maar ik had het toen ook al betaald, dus kon 'k niet zomaar naar 'n andere apotheek gaan)
    nu, de 10e weer 't zelfde probleem sad.gif

rotarix mag je maar geven tot 24 weken... dus ze zullen snel moeten leveren!

ik dacht echt dat 'k iets ging krijgen de 10e horror.gif
  • Ik heb gisteren alle apothekers hier afgelopen, maar rotarix is hier niet meer te vinden. Normaal ging het volgende week terug binnen komen, dus heb ik gezegd dat ze eentje opzij moesten houden.
    Hoeveel kost het vaccin eigenlijk??

content.gif
  • 10.66 euro

jah, ons zeiden ze ook dat het volgende week terug binnenkomt, ben eens benieuwd... sad.gif
  • hoihoi,

ja ik ben er omgereden naar wachtebeke, en daar zeiden ze dat het begin mei zou binnen komen dus das alweer een weekje later of ze eerst gezegd hadden. de persoon van k&g zei me dat ze een email hierover ontvangen hadden. ze hadden he beter in het nieuws ofzo gezegd! ik hoop dat jullie er vlug aangeraken!

vele groetjes^pascale en emily baby.gif
  • Als je geen voorschrift van je arts hebt, betaal je maar liefst 77 euro voor het vaccin...
  • amai, das nogal 'n verschil met die als je wel 'n voorschrift hebt surprised.gif
  • Marleen,

Hier in Belgi? krijg je ook je vaccins op het consultatiebureau hoor, alleen is Rotarix iets 'optioneel' waar je zelf nog een deel van moet betalen, dus moet je het zelf gaan halen. Het is pas sinds kort dat je het terugbetaald krijgt, waarschijnlijk daarom dat het ineens 'uitverkocht' is in de apotheken... Ferre heeft de zijne gelukkig al gehad, op 3 en 4 maand. Toen heb ik het eerst nog zelf moeten betalen omdat de formulieren voor directe korting er nog niet waren. Dus eerst 2x 77 euro moeten betalen en daarna gelukkig wel 2x zo'n 60 euro terugbetaald gekregen.
  • En inderdaad pas te verkrijgen terug vanaf 26april.
    Hij zal dus zijn vaccinatie krijgen op 4 maanden...
    Volgens k&g kan dat geen kwaad..
  • Ik ben vrijdag ons zoontje gaan laten vacineren voor rotarix en bij ons in de apotheek hadden ze nog een voorraad liggen. Dus als je er dringend nodig hebt kan je altijd terecht bij apotheek Frederix in Valmeer (Riemst)

Groetjes
    Lieve
  • Hoeveel vaccins moeten ze eigenlijk krijgen? Zijn dat er 2? en op welke leeftijd?
    Ik moet bijna gaan bevallen. Misschien moet ik er eens over denken om er al te gaan bestellen bij de apotheker. Of heb ik nog tijd?

M'n oudste dochtertje heeft 10dagen in het ziekenhuis gelegen met het rota-virus, en dat wil ik ?cht niet nog eens meemaken. Dus ik wil absoluut m'n tweede laten inenten!

K'tje
  • hoi,

onze meid heeft op 2maanden haar eerste vaccin gehad en vandaag krijgt ze haar 2de , dus op 3maand. als ik het goed heb moeten ze de twee vaccins voor hun 24 weken krijgen dus heb je wel nog even tijd denk ik. of misschien kan je je apotheek er attent op maken dat je dit toch wel heel graag op voorhand zou bestellen.

vele groetjes pascale en emily baby.gif
  • Bij ons in de buurt was het vaccin ook nergens nog beschikbaar en we moeten morgen voor de spuitjes. Mijn vriend heeft dan wat rondgebeld in de buurt van waar hij werkt en die had meer geluk. We hebben nog eentje kunnen bemachtigen, all?, het is te zeggen, tegen half 4 vanmiddag zou het binnen zijn.

Bij de andere apothekers was het gezegd dat het tegen eind deze week zou binnen komen. Dus als het niet dringend is, zou ik me nog geen zorgen maken.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld