rode puntjes na vaccinatie mazelen?

• Hallo

Vorige week heeft merijn een inenting gekregen tegen rode hond/bof/mazelen. De kinderarts had mij verteld dat hij hier een week later kon op reageren. Inderdaad, dit weekend heeft Merijntje koorts gehad en deze ochtend is hij opgestaan met allemaal rode stipjes op zijn lijfje. Kan dit allemaal nog van die vaccinatie zijn????

Groetjes

Ellen
  • hoi hoi

Ja hoor, dat is van de vaccinatie. Tuur had dit vooral op zijn buikje en rug.

Groetjes van ons
  • Hoi,

Goed om weten! Pol is vorige week vrijdag inge?nt. Tot nog toe heeft hij er geen last van, gelukkig. Hij slaapt wel veel ?! Moet ik daar iets achter zoeken?

Het is in elk geval nog enkele daagjes afwachten hier of hij er alsnog last van krijgt...

Ellen, is Merijn al aan de beterhand ondertussen?

Groetjes
    Snuffie
  • Hallo snuffie

Merijn voelde zich vandaag al een heel stuk beter. Alleen de rode vlekjes hadden zich uitgebreid. Maar hij heeft geen koorts meer en begint terug eetlust te krijgen.
    Bij Merijn is het eigenlijk ook begonnen met heel veel slaap. Hij zat constant in zijn ogen te wrijven en liet merken dat hij heel veel wou slapen. Ik hoop dat het bij Pol alleen bij het slapen blijft, maar mocht hij koorts maken en rode vlekjes krijgen, niet ongerust worden he!

groetjes

Ellen
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld