pijn doorkomende tandjes ...help!!!!

• Hallo,
    Mijn zoontje is ondertussen ruim 16 maand geweest... maar hij is dus vrij laat met tandjes krijgen.
    Op dit moment heeft hij er nog 'maar' 4 goed doorzitten, en 1 net net door het tandvlees (gisteren zelfs ah bloeden)

Het grootste probleem is dat hij er erg veel pijn van heeft. Ik denk dat de rest van zijn tanden ook allemaal 'gelijk' ah duwen zijn; vannacht werd hij krijsend wakker, en beet echt op zijn vuist en trok heel boos aan zijn ondergebit... je zag echt dat hij pijn had.
    Nu als ik zie dat het zo erg is dan geef ik hem wel iets tegen de pijn, maar ik heb de indruk dat dit dan toch niet veel verlicht?
    Ik heb teejel voor erop, geef Camilia druppels om de pijn te kalmeren, maar het ventje ziet zo af ervan. Voor de nachten he... drunk.gif
    Heeft iemand nog een tip die kan helpen?

En jaaaa ik weet het het hoort erbij .. tongue.gif Maar bij de oudste heb ik dat nooit zo erg pijn weten doen, die zag alleen af bij de grote kiezen die doorkwamen...
    De jongste is er echt al daaagen ambetant van; en het duurt zo vreselijk lang eer een tand dan effectief door dat tandvlees staat. Ik heb echt met hem te doen cry.gif
  • beetje nurofen geven voor het slapengaan? als hij echt zo'n pijn heeft dan lijkt teejel me onvoldoende. en een kind dat zijn nachtrust niet gehad heeft is overdag ook lastiger, laat staan als er dan ook nog tandjes doorkomen.
  • Idd beetje nurofen voor het slapengaan, hebben wij ook steeds gedaan zelfs op aanraden van de kinderarts!
  • Op iriswortel laten kauwen helpt hier heel goed.
  • Pansoral gaan halen! Is op natuurlijke basis en werkt echt goed
  • Nurofen geef ik al... Maar ondertussen weten we dat het niet enkel de tanden zijn... ( al staan er 4 klaar zei de dokter dus het speelt wel mee)
    Hij heeft nu ook een oorontsteking... ( wel buisjes dus een loopoor... Vandaar die erg slechte nachten natuurlijk ook nog! )
    Maar de huisarts zei een suppo perdolan geven en teejel ook want zijn mondje zag er ook pijnlijk uit sad.gif
    Dus weer een weekendje uitzieken...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld