Al enkele dagen valt het me op dat ons kleintje (16 maand) zijn tanden scheef op elkaar zet. Zijn onderkaak staat een heel eind opzij, vooral wanneer hij lacht. Als hij brabbelt is er meestal niets op te merken, en hij kan zijn tanden nochtans mooi op elkaar houden. Maar toch zien we steeds vaker dat hij zijn mondje scheef zet. Verder lijkt hij geen pijn ofzo te lijden, dus heb ik geen idee waarom hij zich op deze manier gedraagt.
Hij is niet gevallen, heeft zich (visueel) nergens aan bezeerd of heeft zich niet gestoten aan iets.
Heeft iemand enig idee waaraan dat te wijten valt?
Ik heb al gedacht aan doorkomende tanden; dat hij daardoor zijn tandjes moeilijker op elkaar kan houden omdat dat ergens spanning creƫert, maar ik ben helemaal niet zeker of dat eigenlijk wel kan?
Reacties zijn meer dan welkom dus! Alvast bedankt!
Hij is niet gevallen, heeft zich (visueel) nergens aan bezeerd of heeft zich niet gestoten aan iets.
Heeft iemand enig idee waaraan dat te wijten valt?
Ik heb al gedacht aan doorkomende tanden; dat hij daardoor zijn tandjes moeilijker op elkaar kan houden omdat dat ergens spanning creƫert, maar ik ben helemaal niet zeker of dat eigenlijk wel kan?
Reacties zijn meer dan welkom dus! Alvast bedankt!