Ongerust: overgeven of weergeven

• Dames, ik ben een beetje ongerust... sad.gif

Mijn beebje is 1 maand oud en doet het prima. Alleen vind ik zijn gedrag sinds 2 a 3 dagen soms wat vreemd. Concreet:
    - hij hang minder lang aan de borst: vroeger 1u, dan 45min (vind ik normaal, ik denk dat hij nu krachtiger zuigt dan 2 weken geleden) maar vandaag en eergisteren soms maar 20minuten!! Ik kom zelf niet meer aan de 2de borst toe. Kmoet wel zeggen dat hij heeeeel gulzig start tegenwoordig. Zo erg dat hij hem dikwijls verslikt in zijn eerste slokken. Beetje scary.
    - Bovendien, en daar maak ik mij nog het meest zorgen om, hij geeft enorm veel weer. Het gutst er echt uit met grote gulpen. Hij wordt rood, begint te stampen, te weren, te wenen en hup nen helen klets er uit. Gemakkelijk 5 keer per voeding en dan nog wat kleine gulpjes ook.

Ik vraag mij open duur af of hij niet overgeeft??? Wat is het verschil? Kan je dat zien?

Anders heb ik (nog) niet echt het gevoel dat hij ziek is. Hij slaapt wel meer vind ik. Maar toch ik vind de hoeveelheid die hij de laatste tijd weergeeft wat onrustwekkend!! Hele tetradoek is doornat, dikwijls hele kluts in de zetel tot op de grond...

upset.gif
  • in de gaten houden of hij nog plaspampers heeft en of zijn gewicht goed toeneemt
    misschien is hij ziek? virus of zo?
    als het blijft duren zou ik toch naar kinderarts gaan...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld