Michenou ligt in het ziekenhuis

• Hallo allemaal,

Michenou bekent op dit forum als Mies, ligt in het ziekenhuis.

Ze is met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht zaterdag ze had al een tijd last van hoofdpijn en zeer aan haar buik ook was ze verschrikkelijk moe.

Ze hebben haar onderzocht en ze denken dat haar galblaas eruit moet.
    Ze word dus geopereerd...

Zouden jullie haar via deze weg sterkte willen wensen, omdat ze haar kindje E-J everon jamaido nu niet bij haar heeft hij is pas enkele weken oud.

Mies, heel veel sterkte!
  • hey hey

heel veel sterkte!!!!

liefs kim
  • Sterkte Mies!
    Ik hoop dat je je kleine EJ snel weer bij je hebt!
    Kus
    K'tje
  • veel sterkte mies! thumbup.gif
  • hey miesje,

dacht al dat ik zo weinig van je hoorde, sterkte meid en word weer snel beter!!!!

groetjes lente!!!
  • meid veel sterkte! word maar gauw beter...

groetjes imre en Finn
  • Hoi,

Oooh, superveel sterkte meid!
    Wat gaat die kleine spruit van je blij zijn als zijn mams weer thuis is!

Veel beterschap!
    Nathalie en Ferre
  • jemig joh wat een schrik,

veel sterkte en beterschap
    thumbup.gif
  • Hallo meiden,

Mies is inmiddels geopereerd.
    haar galweg is opgerekt en de steentjes vergruist ze word in November weer geopereerd en dan halen ze haar galblaas weg.

Ze is inmiddels op de hoogte van deze topic en vind het geweldig!

Graag willen we natuurlijk meer reactie's om haar sterkte te wensen. <3
  • mirjam je bent een schatje blush.gif

meiden ik ben weer thuis,gelukkig!!ik voel me nog steeds niet ceht helemaal top!!maar dat ik weer thuis ben bij de 2 mannen van me leven,dat maakt het een stuk beter!!afgelopen week was de ergste week van me tot nu toe leven,ik heb echt 2 keer gedacht laat me dood gaan,ik kon zelfs niet meer denkne mies je moet blijven voor je kindje,nee ik had zo veel pijn,ik heb het uitgeschreeuwd,uren lang!!uit eindelijk stond ik stak van d morfine,op zich wel een lekker gevoel,het gevoel alsof je opde wolken loopt,maar gezond is het natuurlijk niet!!!gelukkig mag ik weer borstvoeding geven,wat wel weer ff wennen is hoor!!!tis allemaal erg zwaar,maar voor me kleine ventje blijf ik op de been!!!

dank je voor al jullie reacties!!!

dikke kus miesje en ej baby.gif
  • Fijn weer thuis te zijn meid!

Ik hoop dat je snel zult herstellen en dat je weer volop kunt gaan genieten van je twee mannen.

Laat je lekker verzorgen.

Fijn dat je gewoon weer verder kunt gaan met borstvoeden.

Dikke kus
  • Fijn dat je weer thuis bent, sterkte en veel beterschap! Wat lijkt me d?t erg, zoveel pijn en gescheiden van je kindje.

Heb je in het ziekenhuis gekolfd? Hopelijk beleef je er gauw weer h??l veel plezier aan.

Groetjes van een borstvoedingsmama
  • Hoi Mies,

Jeetje, was je al zo ziek dan? weet wel dat ik ergens in een topic las dat je zo'n hoofdpijn had en moe was, maar dit? wauw! Tja, morfine, 't is ene paardemiddel en erg fijn als je erg veel pijn hebt.

Gelukkig gaat het beter met je en mag je weer bv geven. Heb je dan idd. gekolfd? petje af hoor! <3
  • jaja meiden,in het zieknhuis heb ik gewoon gekolft,zo suf als een konijntje was ik,maar kolven ja hoor gewoon gedaan,wel moest ik al het gekolfde melk weggooien omdat ik morfine kreeg,maar anders zou me melk echt wel achteruit lopne,en dat wilde ik natuurlijk niet,op een gegeven moment dachten we dat ik ook borstonsteking aant krijgen was dus moest op meen dag zelfs elke 2 uur kolven ook snachts,ja dit was ceht een mega zware week,maar voor me kindje ga ik door,hoe verrot ik ook ben!!en in nov doen we het gewoon nog eens over!!! upset.gif

dikke kus
  • mies,

wauw, ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen!
    Hoop dat het nu wat beter met je gaat!
    nog veel beterschap
    thumbup.gif
  • je bent een kanjer!!
    thumbup.gif
  • veel sterkte miesje, word maar snel weer beter, we steunen jou allemaal!!!

groetjes!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld