krampen of reflux?

• krampen of reflux?

Ik ben de trotse mama van een prachtige dochter. Het is een heel braaf kindje dat nooit haar keel heeft opengezet, althans tot vorige week!
    Ze begin ineens heel veel te spugen maar echt heel veel tijdens en na de voeding maar nu zie ik steeds meer dat ze continu spuugt soms met volle kracht en andere keren glipt het er gewoon uit als het ware. Ik denk dat ze aan verborgen reflux leidt ik zag haar vaak "kauwen", (her)slikken en piepend ademen ( net alsof ze in adem nood zit). Ze heeft hier nooit eerder last van gehad dus vind het raar dat het opeens opduikt. Ze heeft ook vaak krampjes. Ze kan tussen de 2 en 3 dagen stoelgang maken maar ze heeft wel wat last hiervan. Tijdens het voeden, voornamelijk in de late namiddag en avond begint ze in elkaar te krimpen. Ze heeft dorst want ze Wilt ijverig drinken maar dan begint ze met haar handjes te flapperen en te slagen met als gevolg dat ze alles uitspuugt. Ik geef ze Nutrilon H.A. Ze Wilt ook steeds haar fopspeentje, vermoedelijk om de pijn we te zuigen???. Herkent iemand dit? Morgen gaan we naar de osteopaat maar mijn moederhart doet zeer als ik men kleintje zo zie
  • Hoi Momsy,
    Hoe oud is je dochtertje?
    Als je kindje veel spuugt, dan is dit niet verborgen reflex, maar waarschijnlijk wel gewone reflux.
    Bij verborgen reflux komt de melk terug omhoog in haar slokdarm, maar komt de melk niet terug naar buiten.

Ik zelf heb een dochtertje met verborgen reflux en dit is begonnen toen ze een week of 6 was.
    Volgens de dokter was het een combinatie van verborgen reflux en krampjes.
    op 8 weken heeft ze echt een piek gehad.
    nu krijgt ze 2x per dag Zantac en hebben we echt een vrolijke meid.
    maar zonder de Zantac is het ook: kauwen, herstikken, krampen en constant krijsen.

Wij zijn zelf ook naar de osteopaat gegaan, maar bij ons heeft dit niet zoveel geholpen.
    maar toch heb ik van veel gehoord/gelezen dat dit wel hielp...

hopelijk wordt jouw kleine meid snel geholpen... want dit is echt een hel voor jou dochter en voor jou!
  • Men dochtertje is 6 weken oud. Wij zijn zojuist terug van de osteopaat en volgens haar is het geen reflux. De darmklachten daar moest ik Me niet zo druk inmaken, dat hebben ze nu eenmaal allemaal. Onze schat haar maagje is goed gemasseerd want daar leek het probleem te liggen, ze vond het geweldig 😄! Ik merk tot op heden nog geen verschil, zal natuurlijk ook niet op 1,2,3 gefixt zijn. Ja mijn dochter piept soms tijdens het inademen en ze slikt vaak en herkauwt precies op haar voeding als ze het al dan niet uitspuwt. Ik heb zoveel schrik dat ze te weinig drinkt maar ik krijg er echt niet meer in & dan geeft ze nog ongeveer de helft terug sad.gif. Kind en gezin komt morgen, kzou het hardverscheurend vinden als ze niets is afgevallen of niets is bijgekomen. Ik ben nogal een paniekerig iemand en vandaar dat ik alles dubbel check
  • Verzenden & retouren : replica horloges online winkels, aaaiwc.com

Verzenden & retouren : replica horloges online winkels, aaaiwc.com US Dollar Euro GB Pound Cana
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld