Koorts?

• Hey,

Vroeg me af vanaf hoeveel graden ze nu over koorts spreken bij een babytje ( bijna 3 maanden) .
    Wanneer geven jullie Perdolan of iets anders?

Groetjes Greetje
  • vanaf 38,5 C mag je perdolan geven
  • bij een baby onder de 6 mnd mag je bij 38 ook al iets geven hoor, dan spreken ze ook al van koorts. je kan best het gedrag van je kleintje bekijken en als hij lastiger is dan zou ik zeker iets geven.

er wordt inderdaaad gezegd vanaf 38.5 maar het hangt van je kind af. als jef 38 heeft dan is hij dooziek, bij 39 ligt hij in het zh. zijn broer net hezeldfe.wij gaven die niets eerst maar toen we in het zh waren bleek dat ze met kleintjes van onder de 6 mnd toch iets voorzichtiger waren en dan noemden ze 38 al koorts. tijs kreeg zelfs bij 37.6 al perdolan.

groetjes
    evi
  • bij een baby onder de 6 mnd mag je bij 38 ook al iets geven hoor, dan spreken ze ook al van koorts. je kan best het gedrag van je kleintje bekijken en als hij lastiger is dan zou ik zeker iets geven.

er wordt inderdaaad gezegd vanaf 38.5 maar het hangt van je kind af. als jef 38 heeft dan is hij dooziek, bij 39 ligt hij in het zh. zijn broer net hezeldfe.wij gaven die niets eerst maar toen we in het zh waren bleek dat ze met kleintjes van onder de 6 mnd toch iets voorzichtiger waren en dan noemden ze 38 al koorts. tijs kreeg zelfs bij 37.6 al perdolan.

groetjes
    evi
  • oeps dubbel gepost

kan ik nog vleug zeggen dat het super mooie namen zijn! ward stond twee keer als tweede naam op ons lijstje. had mijn pa niet gestorven dan was jef nen ward. en bij tijs hoorde we iemand tijs roepen en toen veranderde we dus van gedacht
  • idd, vanaf 38.5 is het koorts, maar ik geeft bijvoorbeeld ook al een perdolansuppo voordat onze Ferre zijn spuitjes krijgt!
  • In principe vanaf 38,5, maar lijkt je kind echt niet lekker, en heeft hij toch geen 38,5, dan mag je hem toch al iets geven hoor!

groetjes Nicole
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld