kinderarts

• weet iemand een goede kinderarts omgeving deurne(antwerpen)??
  • Wij gingen vroeger als kind naar dokter Verbeeck. Zijn zoon is ook kinderarts en heeft praktijk op de Cogels Osylei in Berchem.
    Hij is verbonden aan het Jan Palfijnziekenhuis in Merksem.

Ikzelf ga met mijn kindjes naar dokter Ann Van der Auwera in Augustinus (Wilrijk).
  • Goede vraag! Zoek er ook ene in de omgeving van deurne..
  • Ga altijd in Malle in het ziekenhuis, ze hebben daar een paar hele goede kinderartsen maar dat is mss wel een beetje te veel uit de richting
  • Hmm, in deurne ken 'k geen.

Maar toen wij hier in Schoten een kinderarts zochten, heeft mijn schoonmoeder gewoon iedere apotheek gebeld en gevraagd van welke dokter ze de meeste briefjes kregen. nervous.gif

Nu zijn we ook naar die kinderarts geweest (Depraetere in de taxanderlei in schoten) en 'k moet zeggen die valt hééééél goed mee. Kent haar job heel goed, weet onmiddellijk wat er met het kindje scheelt
    & ze gebruikt 2 praktijken waardoor de wachtrij immens klein is.
    Terwijl zij het ene kindje onderzoekt is er een assistente al bezig met de volgende, zij schrijft op wat er precies scheelt & weegt de kleine al enzo. Dokter komt binnen, onderzoekt hem en ze is weer verdwenen.
    Dan heb je rustig de tijd om de baby zijn kleertjes aan te doen & is het alweer aan de volgende.

Goede tactiek al zeg 'k het zelf thumbup.gif bigsmile.gif

Zoontje was donderdagmorgen ziek geworden, om 9u gebeld, kon er om 10u15 terecht & hij is vandaag alweer genezen.
    Terwijl hij 'n ontsteking aan de ogen, neus, keel & oren had...

Groetjes
    Ikke wave.gif
  • Hey iedereen,
    Wij gaan bij Dr. Emmi Van Damme, ze zit in het Jan Palfijn ziekenhuis te Merksem en heeft prive praktijk op de Bredabaan te Merksem.
    Is een jonge vrouw met zelf ook kindjes en persoonlijk vind ik haar zeer goed. Neemt haar tijd en luistert ook echt naar je. Werkt meestal met afspraak en is redelijk stipt met haar schema dus hoef je max. 10 min. te wachten.
    Ook als je haar belt om iets te vragen maakt ze altijd tijd om te luisteren zonder je snel snel van de telefoon te willen.

Groetjes
    Jessy en baby.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld