kinderarts tss leuven en mechelen

• Hallo,

Zoals de titel al doet vermoeden ben ik op zoek naar een goede kinderarts in de buurt?

Ik weet dat er in Hofstade eentje zit, maar daar kan je als je belt nooit direct terecht.

Dan in Imelda in Bonheiden zijn er ook verschillende maar meestal ook wel wachttijd alvorens je een afspraak kan maken.

Ik zoek een kinderarts waar je direct een afspraak krijgt als je belt voor de dag zelf eigenlijk.

Alvast bedankt.
  • Ik ga bij een kinderarts in Mechelen. En het merendeel van de tijd kan ik altijd bij haar terecht op de dag zelf, zeker als ik 's morgens om 8 uur meteen bel. Lukt het niet, dan is er altijd wel een andere aanwezig waar ik diezelfde dag bij terecht kan.

Rest van bericht verwijderd, had niet gezien dat er geen namen mogen gegeven wordenAangepast door Lieke1981 op 30/01/2014 13:18
  • Vermits er geen namen van prive personen mogen op het forum geplaatst worden stel ik voor dat je het mogelijk maakt om prive berichtjes te krijgen ( een optie bij je profiel aanklikken). Ik denk dat je dan meer reactie zal krijgen
  • Alvast bedankt voor de tip, ga er werk van maken.

@Lesley : die kinderarts van mechelen, is dat een groepspraktijk met 3 kinderartsen (dacht 1 vrouw en 2 mannen) die ook in Imelda raadplegingen doen?
  • Nee, is geen groepspraktijk. Anders moet je mij even een privĂ© berichtje sturen als dat lukt, dan kan ik meer uitleg geven. Voor ik misschien informatie geef die op het forum niet mag
  • Alle kinderartsen in Sint Maarten in Mechelen zijn echt toppers. En daar kan je altijd de dag zelf nog terecht.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld