kinderarts omgeving Willebroek

• Dag mama's,

voorlopig hebben we het nog niet nodig gehad voor ons zoontje,
    maar ik ben toch liever voorbereid, je weet maar nooit ...

Kennen jullie een goede kinderarts uit de omgeving van Willebroek?
    En hebben die eventueel ook avond-consultatie of enkel overdag?
    Bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,
    Leen
  • Hey,

Ik woon ook in Willebroek, maar ik ga naar een kinderarts in Hofstade. Daar ben je ook zo via de E19. Het is een vrouw en ze luistert heel goed en ze is ook heel zacht met kindjes.
    Dokter Bouckaert - Steppeke 61 in Hofstade 015/613466 Maar ik heb al gehoord dat er in Willebroek zelf ook veel kinderartsen zijn. Maar ik wou graag een vrouw, die kunnen zich wat meer inleven denk ik goofy.gif
    Veel succes!
  • Wij gaan naar de kinderarts in het ziekenuis van Bornem. Geen klachten hierover tot hiertoe...
  • ik ga bij dokter waelbers in het ziekenhuis in mechelen.
    daar zit ook dr. deplancke en die heeft een praktijk in willebroek.
    maar toen ik daar de eerste keer naar belde voor een afspraak kreeg ik een hele dag een antwoordapparaat thumbdown.gif
    heb liever iemand die bereikbaar is.

nu voor gewone dingskes ga ik eerst langs de ha. daar kan je gewoon tijdens het spreekuur gaan hé!
  • Ik zou absoluut niet naar Bornem gaan. Ze staan niet meteen bekend om hun goede pediaters en indien je kindje opgenomen zou moeten worden (wat ik natuurlijk niet hoop) sturen ze je sowieso door naar St Niklaas want in bornem is geen pediatrie.

Wij zijn zelf bij de praktijk van Dr Fivez en Dr Liekens in Sint Niklaas (dr Fivez is verbonden met de pediatrie van het ziekenhuis van St Niklaas) en zijn daar erg tevreden over (al zal je daar ook wel tegenstrijdige berichten over vinden, we zijn al met een aantal van Bornem naar St Niklaas overgeschakelt).
  • Aussie,

Ik heb hier nog geen klachten over de kinderartsen in st-Niklaas.
    Voor mij duzeker goed. Mocht ik klachten ondervinden zou ik ook overschakelen. maar nu dus zeker niet. Ik vind het belangrijk dat onze kindjes vlug hulp kunnen krijgen als het nodig is en dit is nu het geval dus heb ik geen redenen om over te schakelen...

Een kinderafdeling is er in het ziekenhuis van Bornem inderdaad niet, maar zoals je zelf al zegt, hoop ik dat ik dat nooit nodig heb!

Groetjes
  • Wij gaan bij Dr Deplancke in het Medisch Centrum in Willebroek. Zeer lieve en correcte dame!
  • alvast bedankt voor jullie reacties!

Heidi, dat medisch centrum in Willebroek waar is dat eigenlijk?
  • Leen-eke, Medisch Centrum Willebroek, Dendermondsesteenweg 214. Schuin over het kringloopcentrum WRAK als je dat weet zijn.
    Ik ga er bij Dr Roels, gynaecologe. Dr Deplancke heb ik enkel nog maar gezien als ze de patiënten binnenlaat, maar lijkt toch altijd heel vriendelijk. wave.gif
  • Wij wonen wel niet in Willebroek, maar in Rumst.
    Wij rijden altijd naar Sint Augustinus in Wilrijk.
    10 minuutjes via de E19.

Ziekenhuis is vlak aan de uitrit van de E19.

Mama
  • Hey,
    Vorige week bij Dr. Bouckaert geweest en vond het een heel slechte ervaring. Kleren van mijn zoontje moesten uit en dat ging duidelijk niet rap genoeg (heeft nog geen minuut geduurd). Vervolgens toen ze zijn voorhuid naar achter trok en hij 'auw' zei, deed ze gewoon verder. Hij heeft de rest van de dag gehuild bij het plassen van de pijn! Daarna duidelijk niet tevreden dat hij naar de wc moest (hij had erge diarree, moeilijk in te houden hoor...) en dan als toppunt een telefoon beantwoorden en rustig een dikke 5 minuten een gesprek voeren, ondertussen dingen opzoekend in een boek. En dat na ons zo te hebben opgejaagd shocked.gif Uiteindelijk gewoon geen vragen meer gesteld want had alles behalve het gevoel dat ze daar voor open stond. Ik ga er alvast nooit meer!
  • Hier hetzelfde: heel slechte ervaring met dr. Bouckaert. Ze luistert niet naar de ouders, of het moest zijn om ze tegen te spreken omdat zij de arts is en alles beter weet. Onvriendelijk en ik vond ze zelfs op het randje af onbeleefd (zoontje had wat teruggegeven en 'ze rook het'). Ze kent ook haar geneesmiddelen absoluut niet, hoorde ik van een patiënt van de apotheek daar. Spijtig!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld