"kaka"pampers

• "kaka"pampers

Hoi hoi, ik zit met een vraagje... Mijn dochtertje is bijna 4 maanden oud. Sinds een week ben ik grotendeels op flesvoeding moeten overstappen. Ze krijgt enkel nog s morgens en s avonds bv. Nu is mijn vraag, hoeveel en in welke volume zijn kakapampers normaal bij flesvoeding? Zelden gaat er een dag zonder voorbij. Er zijn zelfs dagen van 2 of 3 pampers. En daarvan loopt er minstens toch eentje over... Denk nu wel niet dat zij er zelf last van heeft. Maar mijne wasberg... bigsmile.gif en dat zijn va
  • dju verkeerde knop geduwd.
    Was dus aant typen dat het vervelende vlekken zijn om weg te krijgen.
    Maar mijn grootste zorg is uiteraard of het voor haar geen kwaad kan.
  • Neen, dat kan geen kwaad voor haar, zolang ze er geen irritatie van heeft. Mijn dochtertje doet en deed ook dagelijks kaka, op die leeftijd ook meestal 2 keer per dag. We hebben zelfs een recorddag gehad van 7 keer, herinner ik mij (geen diarree).

Hou er ook rekening mee dat haar darmpjes een beetje moeten wennen aan die "nieuwe" voeding. Het kan een paar weken duren voor het zich normaliseert.
  • Ht is net heel gezond om elke dag ontlasting te hebben wink.gif
  • merci voor de reacties. dat ze elke dag 1 kakapamper heeft lijkt me idd niet zo erg, t is gewoon de hoeveelheid die me deed twijfelen. Ze slaagt er dikwijls in om gewoon tot onder haar oksels vol te hangen. bigsmile.gif Maar ik ben alweer gerustgesteld. Bedankt!
  • Zoontje heeft hier 5 tot 8 kaka pampers per dag, altijd al gehad!
  • Over de hoeveelheid bij fv kan ik je niets zinnigs vertellen maar de vlekken krjig je eruit door in de zon te hangen.
  • ons dochtertje poept haar luiers ook overvol,meerdere keren per dag.haar luiers stromen ook regelmatig over.
    dat is wel normaal hoor.met flesvoeding hebben ze nu eenmaal veel meer overschot dan met borstvoeding.
  • Dat van de zon ga ik zeker proberen. Nog een reden waarom ze snel weer moet schijnen.
  • Hier schjnt ze vollen bak maar ik snap wat je bedoelt smile.gif Achter het raam werkt het ook.
  • De vlekken insmeren met Dreft afwasmiddel doet de truc ook om het proper te krijgen smile.gif
  • Eerst was ik de vlekken wat uit in koud water met Dreft, dan gewoon wassen en dan in de zon hangen.
  • Heb ze meer kakapampers bij fv als bij bv? Of omgekeerd? of is dit hetzelfde?

Ik geef bv en wij hebben al 6 a 8 kakapampers per dag waarvan er zeker 3 per dag overlopen tot over de rug en aan zijn oksels!! En als we de pampers verversen laten we ons zo vaak verrassen door de plotste pipi (dat dan in zijn eigen gezicht beland). Ohhh arme dat manneke! tongue.gif
  • ik heb ook twee schijters van zonen (1,5 en 3). ik denk ook dat dat net gezond is, ze eten ook heel goed
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld