Hoelang verkouden?

• Dag dames.

Mijn meisje (6maanden) is nu al een dikke week aan het hoesten en niezen aventoe dikke snottebellen temperatuur kwam niet hoger dan 38.3 alleen vandaag 39.0 ze had wel net voor het meten heel hysterisch geweend omdat ik haar neusje gespoeld had uurtje erna had ze nog 38.7 heb haar toen wat perdolan gegeven is toen beter gegaan maar ze voelt weer heel warm aan haar hoofdje heb haar niet zoveel aan gedaan alleen rompertje eigenlijk armpjes en beentjes voelden ijskoud dus toch maat terug een dun broekje en bloesje aan gedaan..
    Zijn vorige week woensdag naar de dokter geweest en die zei toen dat gewoon verkoudheid was dat er niks op de longen zat dus moest me geen zorgen maken maar omdat het nu toch al een dikke week duurt begin ik me toch zorgen te maken.. Zou ze nu RSV kunnen hebben opgelopen of duurt een verkoudheid echt zo lang? Als ik zelf verkouden ben of in het algemeen ziek ben duurt dat 2-3 dagen en ben der vanaf dus weet niet of het normaal is zolang hoesten enzovoort..
    Eten enzo gaat nog allemaal goed dus..
    Iemand raad of hulp? Als ze morgen nog koorts heeft gaak zowieso wel naar de ha
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld