hervallen

• hoi
    mijn zoontje hervalt altijd na 3 à 4 dagen na ab kuur
    ondertussen is hij 9 weken ziek

iemand dit nog mee gemaakt
    zal morgen maar ons weekelijks bezoekje aan ka doen

grtjs
  • Hoi An

Hier niet veel beter. Sinds ons dochtertje is geboren, nu 6 maand geleden, heb ik al alle weken bij de ka gestaan met haar.
    Nu is zij al zeker 4 weken aan het hoesten. Eerst met gewone hoestsiroop geprobeerd maar dat hielp niet. Terug naar ka gegaan, moest ze beginnen aerosollen, dat sloeg niet aan dus vorige week opnieuw naar ka. Die bood aan van haar op te nemen in het ziekenhuis, zodanig dat ze haar toch wat in het oog konden houden en ik wat kon rusten maar ik kreeg het niet over m'n hart om haar daar te laten (kan er niet bij blijven omdat ik toch ook onze oudste niet het gevoel wil geven dat ik haar in de steek laat) dus mocht ik het nog een paar dagen aanzien. Ze heeft toen ook getest op rsv, maar dat blijkt ze niet te hebben. Donderdag en vrijdag leek het beter te gaan, ze at terug wat meer. Maar sinds gisteren en vooral vandaag is het terug een ramp. Vanochtend wou ze weer maar 20 ml pap drinken, water krijg ik er ook bijna niet in. Het enige wat echt goed gaat is haar fruitpap.
    Ondertussen zit haar neusje opnieuw megahard verstropt, vanmiddag had ze opeens bijna 38 graden koorts, ik sta echt op huilen.
    Het houdt hier niet op, telkens wanneer we denken dat ze er door is, hervalt ze opnieuw. Ik zit compleet met de handen in het haar.
    En hier waarschijnlijk morgen ook weer een wekelijks bezoekje aan de ka.

Dus ik weet hoe je u voelt, jammer genoeg...
  • Mijn dochtertje had dit ook altijd, we zijn maanden aan een stuk iedere week naar de huisarts moeten gaan.
    Tot hij uiteindelijk een kuur Biclar voorgeschreven heeft. Is ook een soort antibiotica die ze volgens onze huisarts enkel proberen als al het andere niet werkt.

Bij ons dochtertje is het al 3x na maanden sukkelen de oplossing geweest.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld