griepje..

• hey hey

sterre is erg verkouden...hoest veel..heeft verhoging van 38,3 en is hangerig!
    het is gewoon echt een goede griep!
    ik maak me geen zorgen maar wel vraag ik om een aantal tips om het sterre zelf gemakkelijker te maken..
    we geven daro thijmsiroop(vanaf 0 jaar) en we smeren haar borst en rug in met luuf!!!
    verders leggen we haar hoofdje ietsje hoger als de rest!!

ze drinkt en eet wel gewoon..
    iemand nog andere superrrr tips????

liefs
  • Hi Kimmie,
    Volgens mij doe je de goede dingen om je kleintje het zo confortabel mogelijk te maken. Zielig hè, als ze zich zo naar voelen. Ik ben twee weken geleden bij de huisarts geweest, omdat die van mij ook zo aan het hoesten was (en nog steeds). Ach ja, in deze tijd van het jaar is het normaal natuurlijk. Maar leuk is anders. Mijn arts raadde me trouwens het gebruik van Luuf balsem af. Dat deed hij met een hele diepe zucht: "het is er zo moeilijk uit te krijgen bij mensen". Verbaasd keek ik hem aan; het schijnt namelijk niet tot nawelijks te helpen en werkt zelfs het herstel van geirriteerde luchtwegen tegen!
    Ik heb de Luuf babybalsem thuis meteen weggegooid. Nou, veel sterkte en beterschap voor de zieke.

Groetjes,
    Annabel wave.gif
  • Oh ja... supertips heb ik niet echt. Ze moeten er helaas gewoon doorheen. Maar met een halve ui naast het bed heb ik goede ervaringen.

Groetjes,
    Annabel
  • voor de luchtwegen is een eucaliptus tapke ook goe, is op basis van kruiden
    ik ben wel van b, weet nt of dat ze dan in nl hebben, ik koop het bij de apotheek

mel
  • hey hey

dank je wel allemaal!
    nou ze heeft net weer goed gegeten..fruit...hele fles sap..dus dat gaat prima!!
    zolang ze doet goed blijft doen maak ik me niet druk en komt ze er wel door heen

liefs
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld