baby 3 mnd keelontsteking, altijd ab?

• Hoi, sinds vanmiddag heeft ons zoontje verhoging, 38,2, slaapt vooral en wanneer wakke, kreunt en huilt hij en hij wil/ kan niet drinken.na perdolan wel. Eerder deze week al naar dokter geweest, toen had hij alleen hoest, rode keel en amandelen, verder niks. Nu ga ik morgenochtend weer naar de dokter. Ik vraag me af of ze altijd ab moeten als er ontsteking is op deze leeftijd? onze dochter kreeg altijd direct ab, niet eerst wat afwachten, maar dat was altijd voor. oorontsteking... Ik vind het altijd zo jammer als ze ab moeten sad.gif andere ervaringen met keelontsteking op jonge leeftijd? Ik wou gewoon eens peilen, als ab nodig is zal ik dat zeker geven!
  • Bij ons was het altijd pas ab als de koorts na 3 dagen niet weg is
  • Ik ben al bij verschillende artsen geweest en de ene gaf direct ab terwijl de andere ook zei om eerst 3 dagen te wachten. En inderdaad, tot hiertoe was de koorts al altijd weg na 3 dagen en was ze terug zo gezond als een visje. De eerste keer dat ze ziek werd (keelontsteking) was wel pas op 11 maanden.
  • Ja, ik heb soms ook de indruk dat onze dokter snel ab voorschrijft, maar ze zei dan wel dat ze op zo'n jonge leeftijd dit moeten nemen omdat (bij oorontsteking) de kans bestaat dat het richting hersenen gaat. Nadat mijn dochter een jaar was liet ze ons ook wel eens een paar dagen wachten. Ik ga nu wel naar een andere dokter, zelfde praktijk. We zullen het wel zien. Je wil niks fout doen, dus luister je maar naar de dokter he? Hij is nu echt snot en snot verkouden, arm ventje.. disappointed.gif Het zit allemaal vast en een naar hoestje erbij. Hij drinkt gelukkig wel een beetje, telkens 60 ml ofzo.
  • Hoi,