Allergie of niet?

• Even schetsen. Mijn dochter is 10 maanden en de 1ste 6 maanden kreeg zij nutramigen omdat er een vermoeden was voor KMA en ze was sowieso heel gevoelig aan haar darmen en reflux. Dat hielp super goed en op 6 maanden mochten we nutrilon 2 beginnen geven. Op zich geen probleem en KMA bleek het waarschijnlijk toch niet te zijn want geen uitslag of zo. Nu is ze al enkele maanden op en af verkouden en heeft ze ook al lang 2 rode kaakjes. Ze is ook wel tandjes aan het krijgen, maar die rode kaken zijn er wel al even. We hebben wel al lange tijd gedacht dat ze tanden moest krijgen, maar kwamen maar niet door. Nu zijn ze er eindelijk bijna door. Is dat nu de reden. Of kan ze misschien toch nog een beetje allergisch zijn? Ik denk er aan om ze eens terug op nutramigen te zetten om te zien of het betert of afwachten?
  • Niemand? En nutrilon ha2 zou ik dat eerst eens kunnen proberen? Als ze allergisch moest zijn, is het echt in een heel lichte vorm want heeft op die 2 vlekjes geen uitslag, geen diarree, geen krampen, enkel snotneus. Ha had ook wel gezegd dat het normaal is dat zij zoveel verkouden is omdat ze ons 3de kindje is en ze gaat naar de Creche dus ze wordt wel van alle kanten aangevallen. Of eventueel vanaf een jaar soyamelk? Mij oudste heeft last v eczeem en is ook lactose intollerant.
    Bedankt
  • dag sofie

ik zou gewoon de nutrilon blijven gebruiken,die rode kaken zal zeker wel van de tandjes zijn,en kan echt maanden duren voor ze doorkomen,en dan nog staan er nog andere tandjes te wachten.

zolang ze geen diarree maakt,of overgeeft zou ik me geen zorgen om maken.

succes
  • Het kan nooit kwaad om te testen hoe het gaat met andere melk. Dan ben je zeker...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld