Aërosol of niet?

• Aerosol of niet?

Hoi

Mijn dochtertje van 6 maanden is sinds een tweetal weken aan het hoesten. Vooral 's morgens na haar eerste pap hoest ze heel hard, dan hoor ik haar de hele dag niet en dan 's avonds na haar voorlaatste pap krijgt ze het terug.
    Twee weken geleden ben ik al met haar bij de kinderarts geweest en zij zei dat als het niet zou overgaan of erger zou worden, dat ik moest aƫrosollen. Erger is het niet geworden, maar het geneest ook niet. Dus ben ik vorige week donderdag bij de apotheek geweest en daar zeiden ze, dat aangezien het enkel 's morgens en 's avonds is, ik best eerst is met een hoestsiroopje voor baby's zou proberen. Dat geef ik dus al sinds vrijdag, elke ochtend na haar pap, want ik mag het maar 1x per dag geven. Maar ik merk geen verbetering. En eens ze zo'n hoestbui heeft, dan sleept die echt wel een paar minuten aan en wordt ze vuurrood zien van de kracht die ze moet zetten.
    Ik weet nu niet goed wat ik moet doen. Toch maar aƫrosollen?? Of nog een paar dagen met die siroop proberen?
  • Reacties niet meer nodig. Heb de ka gebeld en zolang ze overdag actief is, goed eet en ook enkel maar hoest 's morgens en 's avonds is aerosol niet nodig. Bij twijfel moet ik wel meteen bij haar langs gaan en is naar de longetjes laten luisteren
  • Hier ook baby 6 maand die al een tijdje aan het hoesten is. Eerst siroopje gegeven , maar hij bleef beetje hoesten, sinds 3tal dagen toch ergere hoest en nu bezig met aerosol. Hopelijk betert het snel want het is niet leuk die kleintjes zo te horen hoesten
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld