3 w misschien kinkhoest :(

• 3 w misschien kinkhoest :(

Hoi eindelijk zo gelukkig opnieuw een zoontje na ons * en ra ra opgenomen voor bronchiolitis maar kinderarts vreest kinkhoest.sad.gif
    onze kleine man nog zo klein constant apneutjes aan de zuurstof eerste de enkel 's nachts nu gewoon constant...
    Ik ben zo machteloos en angstig .. Ik weet niet wat ons te wachten staat , maar hopelijk komt alles goed..
    We hebben preventieve vaccinatie gekregen tijdens zwangerschap maar kinderarts trekt de werking ervan kn twijfel en zegt dat we niet alleen zijn... Morgen eindelijk de resultaten of het kinkhoest is of niet zou 2-3 dagen duren!!! Waarom zo lang onderzoek voor zo'n gevaarlijke ziekte!!!!! Pff
    onze wereld moet wakker worden en er moet iets gedaan worden om toch snellere resultaten te verkrijgen!!
  • Oei Sarah, ik was daar ook zo bang voor bij ons tweede zoontje. Er liepen tpen zoveel mensen met een verkoudheid rond. Bah, niet fijn, je zou nu aqn het genieten moeten zijn. Ons eerste zoontje heeft op 6 weken RS virus doorgemaakt, dat was al erg genoeg...

Veel sterkte sadhug.gif
  • RSV is nagekeken en was negatief , maar omdat hij zeer lange hoestbuien heeft , waar hij niet uit geraakt en apneutjes denkt de kinderarts kinkhoest en ook door de slijmen.. sad.gif
  • Hey Sarah,

Volg je verhaal zo al een tijdje...
    Na dit te lezen, vroeg ik me af hoe het ondertussen met jullie ging?

Ik hoop dat Rayan het goed stelt en jullie snel met zijn allen gezond weer naar huis mogen candle.gif
  • Gisteren was het iets beter in de voormiddag en was er opnieuw hoop.. Gisteren namiddag opnieuw slechter terug zuurstof enz enz .. Van resultaten hoop ik op vandaag toch al iets meer te weten, want gisteren wisten ze nog niets...
  • Hopelijk vandaag meer nieuws en goed nieuws! sadhug.gif
  • dat is niet goed! met alle grenzen zo open is het hoognodig een internationale vaccinatiepolitiek op te stellen vind ik.

heel veel goede moed, hopelijk weten jullie snel meer!!!
  • Ik hoop zo dathet geen kinkhoest is. Bij mijn dochter in de klas eenpaar weken geleden kinkhoest vastgesteld bij een meisje dat niet gevaccineerd is. Gewoon doorsnee zelfs hoogopgeleid gezin. Geen idee waarom zij beslisten hun dochter niet te laten vaccineren sad.gif
  • Hier eindelijk gisteren resultaten gekregen.. En alles was negatief.. Zuurstof is ook gestopt en het lijkt de goede kant op te gaan
  • Super! Een mooi kerstcadeau! Nu hopelijk snel naar huis (of je bent misschien al thuis?).
  • Barbour Jassen Outlet Store in de uitverkoop , Barbour jassen te koop voor Kerstmis met 80 % -90 % Korting

Barbour Jassen Outlet Store in de uitverkoop , Barbour jassen te koop voor Kerstmis met 80 % -90 %
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld