Luiers voor ‘s nachts

• Luiers voor ‘s nachts

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik heb een flinke zoon van dik 9 maanden nu. Hij eet en slaapt goed (slapen zou altijd nog beter kunnen mah bon) en nu heb ik een luierprobleem ‘s nachts. Hij gaat rond 20u slapen, proper pampertje aan natuurlijk... en als ik tegen dat wij gaan slapen rond 23u à 23.30u een propere luier aan doe is die hij aan heeft al flink nat. Vaak haalt hij dan met die tweede luier ook niet eens de ochtend en hebben we zo rond 5-6u een krijsende baby in natte pyjama en slaapzak sad.gif
    we gebruiken nu Pampers 4+ voor ‘s nachts.
    Heeft iemand tips qua merken die misschien beter zijn qua absorptie???

Toen zijn twee grote broers indertijd deze leeftijd hadden deden die gewoon hun hele nacht met één luier, maar onze jongste plast duidelijk heel veel ‘s nachts... en een krijsende baby ‘s nachts nog helemaal moeten uit- en weer aankleden, dat zou ik toch graag willen beperken tot noodgevallen ipv ongeveer de helft van de nachten sad.gif
  • Hallo,

Wij hebben goeie ervaringen met de pampers van Kruidvat/Boni.
    Van het merk pampers kan ik geen advies geven...

Wat ik wel als tip wou geven: in het rusthuis waar ik werkte, deden wij voor de nacht de bewoners hun pampers achterstevoren aan,
    Omdat de kant van het zitvlak een groter absorptievlak heeft...

Misschien dat ook eens proberen ?

• Voor de nacht vind ik de luiers van het Kruidvat niet voldoende voor onze dochter. Ze absorberen minder dan Pampers.
    Wij zijn goed met Pampers baby dry 4+. Ieder andere soort is niet voldoende. Heel soms hebben we 's morgens toch nog een natte pyjama en slaapzak.
  • Probeer wat andere merken uit...

Hier had ze de meeste lekken met pampers gevolgd door kruidvat die ook niet voldoende waren 's nachts. Met die van boni was ze goed.
    Nu wat ik wel had was tussenfase van maten. Dat we 's nachts een maatje groter moesten pakken om rond te komen. Dit zijn we beginnen doen toen ze een 4 had en dan 4+ voor 's nachts. Nu draagt ze een 4+ en begint dit soms nipt te worden 's nachts (we hebben jij een kleine meid)
  • Hier was pampers baby dry ook beste optie. En dan nog werd hij ook soms nat wakker wink.gif, maar veel minder dan met de gewone pampers of met kruidvat luiers.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld