Hoe slaapt je baby?

• Hoe slaapt je baby?

Hoi

Ik vraag me, nu de koude dagen eraan komen, af wat jullie jullie baby aandoen om te slapen?
    Hoeveel laagjes? Welke materialen?
  • Bij ons is het boven erg koud. Ik probeer de babykamer wel tot een graad of 17 te krijgen wanneer hij in bed gaat. Ik doe dan een slaapzak aan van een tot waarde van 2,5, tis een inbakerslaapzak dus hij zit er ook heel knus in. En dan een body met lange mouwen, een pyjama, meestal al een dikke en een heel dun tertralakentje maar dat is eerder om hem nog extra in te bakeren of hij ligt tijdens de nacht niet meer goed.
  • In de babykamer is het bij ons 's nachts 18 graden. Overdag staat de verwarming aan en is het eerder 20 graden.
    Dochterlief slaapt momenteel in een winterslaapzakje zonder mouwtjes, en een rompertje met lange mouwen. Geen pyjama en geen lakentje. Het winterslaapzakje op zich is warm genoeg smile.gif
    Ik volg een beetje de aanbevelingen van de TOG waardes.
  • Bij ons is het ook nooit warm. We hebben wel verwarming maar dat voelt ongezond aan dus die gaat niet op.
    De baby draagt nu een slaapzak met mouwen, body zonder mouwen en dunnen pyjama en dan een dub lakentje om hem wat strak te leggen
  • Bij ons is het ook iets van 19graden boven. Ze draagt body, altijd pyjama, doomoo dekentje en dan nog een teddy winterdekentje van koeka. Kheb nog nooit de indruk gehad dat ze koud heeft gehad smile.gif
  • Bij mij is het vanavond kleine 15 graden in zn kamer. Hij draagt romper met lange mouwen, puckababy 4seizoenenslaapzak (2,5 tog) en momenteel zelfs ook nog zo'n dik bamboo deken (ook wel 2,5 tog denk ik). Vanaf het naar 16 a 17 graden gaat doe ik deken weg maar doe ik hem wel een pyjama aan. Ik twijfel elke avond wat ik hem moet aandoen! Hij is nu 14 maand oud wink.gif.

Ik hoop dat hij zelf wel dat deken een beetje zou weg slaan mocht hij te warm hebben. Het zit niet zo vast aan de zijkant (wel aan de voeten), maar hij blijft meestal vrij goed onder zn deken liggen.
  • BrunoSohnle ure

BrunoSohnle ure US Dollar Euro GB Pound Canadian Dollar Australian Dollar Jappen Yen Norske Krone S
  • Replica Patek Philippe 7071R-010 - Rose Gold - Ladies Komplikasjoner - NOK 2,790 : replica Patek Philippe klokker, patek.fmcpsp.org

Replica Patek Philippe 7071R-010 - Rose Gold - Ladies Komplikasjoner - NOK 2,790 : replica Patek Ph
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld