Boek: 'Slaap!' of 'Baby in een droomritme'

• Boek: 'Slaap!' of 'Baby in een droomritme'

Ik zou graag een boek over het slaapritme van een baby kopen, maar ik twijfel heel sterk tussen de volgende twee boeken:

-Slaap!
    -Baby in een droomritme

Iemand positieve of negatieve ervaringen met één van deze boeken?
  • Hey,

Ik heb het boek baby in een droomritme... Ik vond het eigenlijk wel verhelderend , heb er zeker wat van opgestoken... Maar het gaat natuurlijk uit van het droomscenario, waarbij de baby telkens een dutje doet van 1.5 uur. Daardoor blijf je wat in de knoop als je je afvraagt wat je dan moet doen tussen dutje en volgende voeding enz... Maar op zich wel een goed boek.
    Het andere boek ken ik niet.
    Succes!
  • Ik heb ook baby in een droomritme. Ook ik vond het verhelderend.
    Slaap! heb ik achteraf eens ingebladerd in een winkel.
    Hangt er wat vanaf wat je zoekt denk ik. Slaap! is véél dikker. Dus ook veel uitgebreider.
    Als je tips zoekt voor een ritme (bv. met wakkertijden), zou ik dan weer voor baby in een droomritme gaan. Die zijn daar wat duidelijker.
  • Ik ken ook enkel 'Baby in een droomritme' en vond dat wel een goed boek. Uiteraard biedt het niet voor elk probleem een pasklaar antwoord, maar ik heb er toch wat tips uitgehaald. Als je baby andere problemen heeft dan louter het slapen (bij ons bijvoorbeeld reflux) wordt er wel aangeraden om dat eerst op te lossen.
  • North Face Handschoenen : The North Face, thenorthfacejackets.cn

North Face Handschoenen : The North Face, thenorthfacejackets.cn US Dollar Euro GB Pound Canadian D
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld