Baby beneden leggen snachts

• dat is hetzelfse als dat je pittig eten moet eten of een het hart van en ananas als je hoogzwanger bent. Kan geen kwaad idd als het nika helpt. Maar het is de grootste onzin die ik ooit heb gehoordLynne @ Gisteren 15:05

Grappig want dat is nochtans evidence-based: in het hart van ananas zit kinine, wat weeën kan opwekken (uiteraard in hoge concentraties). Net zoals pittig eten voor activiteit in de darmen kan zorgen, wat dan weer de baarmoeder kan triggeren.
  • Ja @austen. Kan.. Kan.. Kan.. Als ik dadelijk te snel van de trap ren KAN ik ook vallen. Maar of het ook gebeurd is een tweede.

En @drooms zodra ik iets zeg wat dom/stom/raar is word ik ook meteen er op aangesproken. Dus waarom zou ik niet eerlijk en open mogen reageren op mensen, maar andere wel op mij. Zo werkt et niet he. Beetje pot verwijt de ketel hier...
  • Het is niet WAT je zegt, het is HOE je het brengt...
  • Niet relevant. Of ik iets met een lachende smiley zeg, een boze, een knipogende of een grijzende maakt niet uit. Ik zeg wat we op mn hart ligt.
  • Je mag inderdaad een mening hebben, maar het gaat idd om HOE jij deze mening brengt en ik geloof dat je het vaak dezelfde boodschap anders kan brengen en dit dan toch wat meer respect vertoont. Maar soit voor jou idd niet relevant want daar verschil je duidelijk van mening.
  • @Lynne @ano
    een mens gelooft in wat ie wil toch ?
    Jammer dat jullie zo weinig respect kunnen hebben voor andermans idee of mening. Zie je ons jullie uitlachen ? Ik dacht het niet ?
    En idd voor je mening uitkomen moet je doen maar de manier waarop....

Of je er nu wel of niet in gelooft. bed van de dochter omgedraaid en ze slaapt wonderbaarlijk weer in trek door zonder nachtmerries. Misschien is het puur geluk, puur toeval, ... het ding is dat ik het geprobeerd heb en het heeft resultaat. Waar het aan ligt of niet aan ligt, who cares !

De kaartenlegster die toch alleen maar zegt wat iemand wil horen, heeft me vier jaar geleden aangeraden om dringend naar de gyn te gaan (want je moet maar om 3 jaar gaan voor uitstrijkje ) en voila ... ik had baarmoederhalskanker. Moest ik toen niet bij haar zijn beland, had het misschien veel erger geweest met veel gevolgen vandien en waarschijnlijk geen kinderen omdat ze onmiddellijk spraken van baarmoeder en eierstokken wegnemen. Ik was op die moment wel opgelucht dat er van "kwakzalvers" (in jullie ogen) zijn en dat ik naëief genoeg ben om een open mind te hebben.

Ik geloof ook niet zozeer in onverklaarbare dingen maar alles is energie. Maan, aarde, zon, mensen, gevoel, ... En energie is dan wel (in de meeste gevallen) wetenschappelijk te verklaren. Ik geloof niet een GOD die er voor zorgt dat alles goed komt want daar bestaat geen enkel bewijs van.
  • @asil nu word die mooi. Eerst zo vertellen dat iedereen zelf moet weten waar die in gelooft en je er respect voor moet hebben. Maar dan in je laatste zin wel God afkraken want die zal wel niet bestaan omdat het wetenschappelijk nooit is bewezen. Daar komt et immers op neer he annoyed.gif
  • @Lynne ik wil God niet afkraken en van mij mag iedereen geloven in wat ie wil. Ik wou alleen maar aantonen dat in God geloven (misschien doe jij dat of Ano wel) dan ook niet echt logisch is aangezien daar geen wetenschappelijke verklaring voor bestaat.
    Geloof in wat je wil @Lynne. Ik ga er echt niet van wakker liggen wat je wel en niet drijft in dit leven.
  • Dus, objectieve bewoording zoals "ik geloof niet in een god omdat er geen enkel wetenschappelijk bewijs voor bestaat", is god afkraken en zou niet mogen? Maar "de grootste onzin die ik ooit heb gehoord" is je eigen mening geven en rad van tong zijn, en is dus helemaal geoorloofd? Oke. Twee maten en gewichten.
  • Ik vind het wel raar dat je niet in een god gelooft, want daar is geen wetenschappelijk bewijs van, maar wel in een kaartenlegster? Bij mijn weten is daar ook geen wetenschappelijk bewijs van? Dat vind ik dus pas 'twee maten, twee gewichten' smile.gif
    Ik geloof in geen van beide, dus ik voel mij verder niet aangesproken smile.gif
  • Ik geloof ook in geen van beiden maar dat terzijde.
    Wat ik me dan afvraag @Asil : je vertelt dat je mama ook geweest is (naar een andere) en dat er veel overeenkomsten waren. Wist die mevrouw dan aan je mama te zeggen dat er weldra een nieuw kleinkind aankomt of voorspellen die de toekomst niet? (ik heb daar echt geen ervaring mee)
    Ik ben mening toegedaan dat die kaartenleggers en waarzeggers een hoop onzin zijn (niet beledigend bedoeld naar jou, Asil)
    Moet maar eens naar documentaire kijken hoe die mensen opgeleid worden: ze spelen heel snel in op wat je verbaal/non-verbaal te kennen geeft.
    Als je bv vertelt dat je al miskramen en bbm zw gehad hebt, tja dan is de kans natuurlijk groot dat je het deze zw mogelijk rustiger aan moet doen en is de kans groot dat je zal moeten platliggen. Dat kan ik je ook vertellen smile.gif Vaak gebruiken ze psychologische spelletjes/lepe spelletjes en op het einde ben je een hoop geld kwijt.
  • Ik geloof niet in een god neen en ik leg mijn leven ook niet in de handen van een kaartenlegster. Ik ben benieuwd naar zo'n zaken en dus doe ik dat ook graag. Ik leid mijn leven er niet naar en ik aanvaard het ook niet als de volkomen waarheid. Ik ben gewoon een open minded iemand.
    Neen kaartenleggen is niet wetenschappelijk bewezen. Maar nog eens, ik doe dit eens om de vier jaar ofzo en het heeft me nog geen nadeel berokkend dus ongeacht of ik er nu wel of niet in geloof, who cares.
    Ik geloof wel in het feit dat energie een invloed kan hebben op bijvoorbeeld een slaappatroon, of hoe de kanteling van de aarde (en dus andere energievelden) zorgen voor natuurrampen, ...
    Zoals ik al zei, ik hou van de zaken die wetenschappelijk te benaderen zijn en ik ben de eerste om te willen weten hoe iets mogelijk is. Die kaarten leggen is geen "geloof" maar iets dat ik met een open mind af en toe eens graag doe. Meer niet.
  • @Louise2017
    Geen idee of die van ons mams verteld heeft over mijn zwangerschap. Moest het wel zo zijn, dan is mijn moeder wel een integer genoeg persoon om me dat niet vertellen, gewoonweg omdat wij (ik en mijn man) het blijde nieuws nog niet verkondigd hebben. En she wouldn't want to steel my thunder. wink.gif
    Ik heb deze vrouw niets verteld over mijn voorgeschiedenis. Ik vertel niets. Ze start onmiddellijk met haar kaarten. En zo wil ik het ook omdat ik ook weet dat non verbale taal en verbale taal veel kan vertellen. Maar again, het is niet mijn waarheid in het leven he, is louter een bezigheidje zo eens om de paar jaar.
  • @Hannelore

hoe gaat het nu met je slechte slaper ?
    heb je al iets kunnen ondernemen dat wat kan helpen ?

Onderwerp was hier beetje uit de hand gelopen; Dus ff terug naar waar het wel om draait ... jou en je vraag over je baby.
  • Een beetje op en af, maar we moeten al geen 7x meer opstaan dus dat is al een verbetering goofy.gif meestal een tweetal keer dus ik klaag niet!
    Als hij toch een lastige nacht heeft dan nemen we hem bij ons in bed, hopelijk maakt hij daar geen gewoonte van, haha
  • Echt doorslapen is er bij ons ook niet. We moeten niet opstaan maar onze dochter is constant ziek en heeft vaak een hoest waar ze dan precies durft in blijven soms dus het is een hele nacht waken in die periodes. En tja nu zijn die nachtmerries er al een hele tijd dus ze huilt veel in haar slaap en als ze huilt ben je natuurlijk wakker.

Goed dat het al wat beter is met jullie kleine mannetje ! Die doorslaapnachten komen er heus wel aan ! wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld