@Lynne @ano
een mens gelooft in wat ie wil toch ?
Jammer dat jullie zo weinig respect kunnen hebben voor andermans idee of mening. Zie je ons jullie uitlachen ? Ik dacht het niet ?
En idd voor je mening uitkomen moet je doen maar de manier waarop....
Of je er nu wel of niet in gelooft. bed van de dochter omgedraaid en ze slaapt wonderbaarlijk weer in trek door zonder nachtmerries. Misschien is het puur geluk, puur toeval, ... het ding is dat ik het geprobeerd heb en het heeft resultaat. Waar het aan ligt of niet aan ligt, who cares !
De kaartenlegster die toch alleen maar zegt wat iemand wil horen, heeft me vier jaar geleden aangeraden om dringend naar de gyn te gaan (want je moet maar om 3 jaar gaan voor uitstrijkje ) en voila ... ik had baarmoederhalskanker. Moest ik toen niet bij haar zijn beland, had het misschien veel erger geweest met veel gevolgen vandien en waarschijnlijk geen kinderen omdat ze onmiddellijk spraken van baarmoeder en eierstokken wegnemen. Ik was op die moment wel opgelucht dat er van "kwakzalvers" (in jullie ogen) zijn en dat ik naëief genoeg ben om een open mind te hebben.
Ik geloof ook niet zozeer in onverklaarbare dingen maar alles is energie. Maan, aarde, zon, mensen, gevoel, ... En energie is dan wel (in de meeste gevallen) wetenschappelijk te verklaren. Ik geloof niet een GOD die er voor zorgt dat alles goed komt want daar bestaat geen enkel bewijs van.