Baby 5.5maand poept snachts

• Baby 5.5maand poept snachts

Okay twee weken geleden gebeurde plots het volgende: tijdens nachtvoeding nummer 2 om ongeveer 3u, poepte ons meisje haar luier vol (daarna poepte ze lustig verder op de verschoontafel.) Daarna was ze natuurlijk klaarwakker en duurde het een uur of twee eer we ze terug in slaap kregen. De rest van de dag nog eens 3 a 4 vieze luiers (normaal poepte ze maar eens in de 2 dagen). Ik dacht misschien aan tandjes, maar ik zie niets. Ondertussen is het elke nacht sindsdien hetzelfde verhaal, na nachtvoeding 2 is madam klaarwakker en kan ik haar gelijk gaan verschonen 😅. Ik ben nu net 3 weken aan het werk en vind dit zwaarder als toen ze pasgeboren was.Zou dit door het sprongetje kunnen komen? Nog nachtpoepers hier? 😑
  • Wordt ze wakker van de honger of van de vuile pamper ?
    Onze dochter deed dat niet of heel zelden en het lukte om haar pamper te verschonen terwijl ze sliep.
  • Het gebeurt meestal tijdens de borstvoeding, normaal is dat een droom voeding en slaapt ze dus van voeding tot voeding. Ze wordt dan wakker van de vuile pamper en het verschonen denk ik...
  • ja ze in een "poepritme" krijgen zal niet evident zijn.
    je kan eens lief vragen om haar vuile pampers voor in de dag te houden ipv 's nachts ... smile.gif
  • Joyz, als dat hier gebeurde en je merkt heel goed dat ze poept, dan verschoonde ik haar direct en dan kon ik ze daarna terug aanleggen om te drinken. Door dan terug te drinken werd ze terug kalm en viel ze gewoon terug in slaap of duimelde ze in ieder geval genoeg terug in om haar daarna gewoon neer te kunnen leggen en verder te slapen.

Je zegt dat je daarna een uur bezig bent om haar weer te laten slapen? Als je ze na de voeding terug in bed legt gaat ze dan echt wenen of ligt ze misschien bij jou op de kamer en hoor je haar gewoon "wroeten" zoals wij zeggen?
    Ze mag best even wakker liggen hoor, ze valt wel weer in slaap daarna. Wij zijn soms ook eens eventjes wakker om dan wat te draaien en te keren vooraleer we terug onze slaap vinden.

Waarom nog droomvoedingen echter? Als eens gewacht of ze er zelf wakker om word? Wie weet slaapt ze wel gewoon door als je haar geen droomvoeding geeft.

Zowiezo zorgen de extra voedingen ervoor dat de darmen niet alleen overdag voeding gaan verwerken happy.gif

Het zijn maar ideeen
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld