Baby 10w elke uur hysterisch

• Baby 10w elke uur hysterisch

Dag allemaal,

Een vraagje of iemand dit herkent. Ons zoontje lijkt enorm slecht tegen vermoeidheid te kunnen. Als hij wakker wordt, geef ik hem altijd eerst eten en doe zijn pamper. Daarna is hij nog max. Een 10 tal minuutjes goed gezind. Hierna (al ongeveer 45 min nadat hij wakker is), wordt hij al lastig en is hij met niets mer tevreden te krijgen. Als ik hem dan niet in de draagdoek steek om te slapen, wordt hij helemaal hysterisch. Kan het werkelijk zijn dat jij zo rap oververmoeid is en dan zo hysterisch moet wenen daarvoor? Ik denk dat het van vermoeidheid is omdat hij wel altijd binnen de 10min in slaap valt in de draahdoek
    Ps1:hij krijgt als sinds 5 weken omeprazole voor reflux
    Ps2:pp tijd in zijn bedje leggen al kei vaak geprobeerd maar, valt dan niet zelf in slaap. Soms kan ik hem dan nog wel even rustig houden, maar het eindigt altijd met hysterisch gehuil waarop ik hem dan toch maar weer in de draagdoek steek...
  • Oei, ben ik echt de enige met zo'n baby? sad.gif
  • Ik denk net dat de grootste hoop moeders het gewoon volledig herkend smile.gif.
    Je zit volop in de krampen periode en uw kindje geeft daar bovenop nog eens reflux.
    Dit in combinatie met de jonge leeftijd, waarbij iedere moeder nog op zoek is naar wat en hoe.
    Heel herkenbaar en zelfs na 3 baby's kan ik nog geen echte tip geven.

www.inbakeren.nl/basis/slaappa…

Mss heb je hier iets aan ?Aangepast door Neuzeke op 11/06/2018 20:11
  • Een baby van die leeftijd heeft inderdaad een wakkertijd van 45 à 60 minuten! Helemaal normaal. Ook mijn dochter werd hysterisch als ze moe was toen en ook zij sliep enkel in de draagzak. Je bent dus niet de enige en het wordt beter!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld