Zusje of broertje voor Ilha

• Zusje of broertje voor Ilha

Wat vind ik dit een leuk forum! En het treft... ik kan eindelijk ook eens iets posten wink.gif
    Ook al is het allemaal nog wat vroeg. Beter vroeg dan laat en dus... die oproep.
    Voor ons eerste kindje kozen we een zeldzame naam. Voor nummertje 2 zouden we graag even origineel zijn.
    En dus... heeft iemand een mooie naam in petto voor een broertje of zusje voor Ilha ("eiland" in het Portugees)? Het mag in hetzelfde thema zijn, het mag ook totaaaal iets anders zijn... Iets frequentere namen die goed als duo "Ilha en ..." klinken, zijn zeker ook welkom.
    Superdankjulliewel alvast!

PS- wie zou weten over wie het hier gaat... sssttt wink.gif
  • Ik probeer al eens

Leonor Inês Madalena Maira Mhairi Olga Raquel

João Cruz Luiz Nuno Yago Adao Duarte

• ik vind dat een naam beginnend met L hier goed bij zou gaan...
    Lyo
    Liv
    Lynn
    Lina

als je in het thema wilt blijven, Agua, Ocean(o), Mar misschien? eiland en water/oceaan/zee... is wel leuk bij elkaar
    als je fan bent van een bepaald eiland, kan je ook iets uit dat eiland kiezen, bv Madeira: Levada? Laurisilva (laurierbos)? Vera (van Aloe)

• Meisje: Otice, Pilar en Cézanne
    Jongen: Omar, Seth en Ruiz
  • Voor een jongen Unaï (Baskisch), Thiago, Eliano, Nyo, Tias, Obi
    Voor een meisje: Lilou, Oona, Mani, Ulli, Noï, Gia (spreek uit Djieja), Pip, Lotta
  • Er zit al wat moois tussen...!

Wat leuk, die externe hulp. Vanavond al eens voorleggen wink.gif
    En voor diegene die zich "afgeschrikt" voelen door het te specifieke naamgebeuren: eigenlijk staan we ook open voor iets frequentere namen, hoor. 1 of 2-lettergrepige. Gewoon even géén idee van wat we met Ilha zouden combineren. Maar, wie weet, zijn er ook iets "gewonere" namen die we even over het hoofd zien. 't Is niet dat we bijzonder "speciale" gevallen zijn...
    Spui gerust dus ook wat -in jullie ogen misschien- vlottere ideetjes.
  • Ik ken een meisje dat Dea heet, is misschien iets voor jullie?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld