Wat vinden jullie van Nand en Fran?

• Wat vinden jullie van Nand en Fran?

Wat vinden jullie van Nand en Fran ?
    We hebben al een zoontje Nand en verwachten nu een dochtertje.
    Fran is eigenlijk een naam die we allebei altijd al wouden, maar niet over nagedacht toen we ons zoontje zijn naam kozen.
    We twijfelen een beetje omdat het misschien wat veel op elkaar lijkt en dat is zeker niet de bedoeling.
    Ook is Nand een oude naam en Fran eigenlijk niet...

Graag jullie meningen of andere suggesties voor meisjesnamen 😊
  • Ik vind beide namen samen eigenlijk niet mis of teveel gelijkend, hoor. Dus als het dé naam is, zou ik het er niet voor laten.

Andere suggesties zijn eventueel:
    Fé - Maud - Roos - Stien- Merel - Kaat - Flore - Lina - Ada - Liv - Ella - Tilde
  • Ik vind het mooi samen passen en zeker niet te gelijkend. Toffe combinatie en twee hele mooie namen!
  • Nand en Fran is super samen!
    Fien, Stien, Lena , Rosie
  • Wat denk je van Franne?
  • Prachtig. Fran is ook de naam die ik altijd wou! Is de afkorting van Francine of Franscesca dus toch wel "oud"? Ik zou het zeker doen!
  • Hier stonden zowel Fran als Nand op het lijstje. Dus zeker toppers! Ik krijg er ook geen kwik kwek en kwak gevoel bij. En qua genre passen ze ook bij elkaar... Gewoon doen! 😀
  • Hej bedankt allemaal voor jullie reacties! Franne vind ik niet zo mooi. Andere oude namen zoals Lena en Rosa vind ik wel mooi maar mijn man niet. En hij vindt Liv dan weer mooi en dat vind ik niet zo mooi ☺

Dus Fran is nog steeds de meest voor de hand liggende keuze, zeker na al jullie reacties ☺
  • Ik vind dat kei mooi samen!
    Ik ken ook een Nand met zusje Hanne.
  • Ik vind het ook niet te gelijkend hoor...ik hoorde al gekkere combinaties wink.gif
    Zeker mooi passend bij elkaar, dat wel.

Wij hebben ook een kleine Fran ronddartelen en nog geen seconde spijt gehad van die keuze. Nu zijn er veel lieve koosnaampjes mee te maken en het blijft een vlotte naam als ze wat ouder wordt...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld