Wat vinden jullie van deze meisjesnamen?

• Wat vinden jullie van deze meisjesnamen?

Ik ben benieuwd naar jullie meningen over de namen op ons (voorlopig) lijstje voor onze kleine meid smile.gif

In willekeurige volgorde...

Axelle
    Amelia
    Febe
    Ina
    Leonore
    Liv
    Oona
    Stien
  • Mooi lijstje! Liv en Oona vind ik er bovenuit steken. Ik houd wel van korte, krachtige namen.
  • Oona op 1, gevolgd door Liv smile.gif
  • Liv en Axelle
    de rest is niet zo mijn ding
  • Oona vind ik veruit de mooiste.
    Axelle vind ik helemaal niets. Stien en Eleonore ook niet. De andere namen zitten er ergens tussenin.
    Maar eigenlijk zit er dus maar eentje tussen die ik zelf zou overwegen en dat is Oona.
  • Op de eerste plaats (voor mij persoonlijk): Oona - heel elegant, vrouwelijk, zacht. Mooie naam!
    Dicht gevolgd door: Axelle en Stien (beide heel stoere en leuke namen!)
    Ina en Liv zijn oké, maar niet zo mijn ding. Ik vind Inia en Liz leuker.
    Op de laatste plaats: Febe (te gewoon). Met ook Amelia en Leonore (te veel klinkers en te prinses-achtig).
  • Gerangschikt van mooist naar minst mooist:

1. Liv
    2. Axelle
    3. Oona
    4. Leonore
    5. Febe
    6. Amelia
    7. Ina
    8. Stien

• Axelle en Amelia vind ik de mooiste namen uit je lijstje. Leuk, vrouwelijk, verfijnd en lief. Goed voor een kleintje maar zeker ook voor een volwassen vrouw!

Febe, Oona en Stien zijn voor mij iets minder. Niet slecht daarom, maar net iets minder klassevol en tijdloos dan de vorige twee.

Leonore is ook een heel klassieke naam, naar mijn smaak iets te ouderwets. Nore vind ik prachtig, Leonie is ook een mogelijk alternatief.

Ina en Liv tenslotte zijn minst van allemaal mijn ding. Vind deze ook een compleet andere stijl dan alle voorgaande.

Uiteraard moeten jullie je hart volgen en vooral doen waar je je goed bij voelt wink.gif good luck!
  • Op Ina en Leonore na vind ik al deze namen wel leuk tot redelijk leuk. Axelle vond ik vroeger een leuke naam. Maar intussen is hij voor mij een beetje 'afegezaagd'. Ik ken nl. 4 Axelle's. En ik moet wel bij zeggen dat ze in leeftijd variëren van 13 tot 25. Het is dus intussen wel een beetje een tijdloze naam, denk ik en dat vind ik altijd stukken leuker dan zo'n 'modenaam'.
    Oona vond ik dan vroeger weer eerder een beetje een rare naam. Maar ik heb een Oona gekend en dat was zo'n leuk meisje dat ik de naam echt gaan appreciëren ben.
    Dus wat mij betreft:
    Oona
    Amelia
    Liv
    Stien
  • Axelle Febe Ina
  • Liv en Ina vind ik de mooiste
  • Stien, Oona en Liv springen er voor mij uit... Hier zeker ook fan van Oone, maar dat paste hier niet met de achternaam...
    Volg jullie gevoel!
    Veel succes!
  • Leonore
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld