Twijfel tussen twee namen

• Twijfel tussen twee namen

Hallo,

wij verwachten in januari een meisje! Als het een jongen was geweest hadden we al een naam vast (Tijl) maar een meisjesnaam vinden we toch moeilijker. Momenteel twijfelen we tussen Lana en Febe. Wat vinden jullie ervan?
    Momenteel probeer ik de namen regelmatig uit, wat mij meer doet leunen naar Febe. Maar ik heb schrik dat echt iedereen de naam verkeerd zal uitspreken/schrijven en het zo lelijk wordt...(Uitspraak: FEE-bÉ™)
  • Ik heb een sterke voorkeur voor Lana.
    Febe is niet mijn ding, sorry...
  • Hey,

Ik zie niet onmiddellijk hoe je Febe foutief kan uitspreken. En als je de naam noemt, lijkt mij dit ook de enige mogelijke schrijfwijze. Als jullie het mooi vinden, gewoon doen!

Groetjes, Lies
  • @Liesje, hij kan op z'n Engels uitgesproken worden en dan wordt het Fiebie wink.gif
    Schrijfwijze kunnen ze de Engelse versie van maken: Phoebe.
  • Ja, en op zijn engels vind ik het dus helemaal anders klinken en niet mijn ding.

Langs de andere kant zei een grapjas me eens dat Lana achterstevoren ook wel leuk is shocked.gif En nu lukt het precies niet meer om dat te vergeten wink.gif
  • Ik hoor liever Lana, mooie naam!
  • Mijn voorkeur gaat naar Febe!
  • Ik vind Febe een rare naam.. Dus voorkeurvan Lana. En dat er andersom anal staat zou ik dus helemaal niks om geven.
  • Uit jouw lijstje zou ik dan ook voor Lana gaan... of Lane?

Maar volg jullie gevoel... Veel succes!
  • Wij hebben een nichtje dat Febe heet en ik denk niet dat iemand dat ooit verkeerd uitspreekt, dus daar zou ik geen schrik voor hebben. Lana vind ik minder mooi.
  • Ik werk op een school en heb daar 2 Febe's rondlopen, worden automatisch uitgesproken als FEE-BE.
    Ook hebben we een Eeme.

Lana vindt ik ook mooi!
  • Ik zou voor Febe gaan.
    Alternatieven kunnen nog Lena of Lina zijn, vind ik wat mooier dan Lana. Of Jade vind ik ook heel mooi!
  • Lana doet het echt niet voor mij, sorry.
    Febe vind ik wel mooi.

Lena is een goed alternatief, Lina vind ik weer iets minder. Maar nog steeds beter dan Lana!
    Al aan Lara gedacht?
  • Mijn vriend is niet te vinden voor Lena, te duits smile.gif
    We zullen er nog wat meer nachtjes over moeten slapen:)
    Bedankt allen
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld