Twijfel bij Mon

• Twijfel bij Mon

Hallo,

Wij waren op zoek naar een korte oude Vlaamse naam. We hadden een top 5 en zijn nu al enkele weken ‘Mon’ aan het gebruiken. Maar we twijfelen nog altijd. Ik heb nog steeds niet het Waauw gevoel. Wat nog op onze lijst stond: Simon , Cel, Pol, dre, twan.
    Wat vinden jullie ?? Moet binnen 2 maand bevallen dus zou zo graag een naam hebben!
  • Mon is niet mijn persoonlijke smaak, maar ook zeker niet lelijk!
    Cel is de enige naam uit je lijstje die ik echt niet mooi vind. Verder kan ik niet goed kiezen tussen je lijstje

Andere oude korte namen: Jeff, Bas, Gust, Staf, Toon, Tuur, Ward, Bent/Brent, Briek, Fons, Flor, Miel, Nand, Rik, Theo
  • Ik dacht dat het een meisjes naam was. Afkorting van mona of monica of moniek ofzo. Dus voor mij geen stem voor mon. Dan gaat mijn voorkeur uit naar Twan en Simon
  • Ik ken een Mon van 30 jaar ofzo. Ik vind er niks mis mee. Neel is ook mooi als oude niet veel voorkomende naam?
  • Mon is een leuke naam! Van je lijstje vind ik Twan en Simon ook heel mooi.

Nog enkele voorstellen: Vic - Cois - Lou - Cyriel - Remi - Lomme - Nand
  • Mon stond ook op mijn lijstje! Helaas niet op dat van de papa. Dre, Twen en Pol vind ik ook wel tof. Simon en cel minder
    Gust, Nest en Nol stonden ook nog op ons lijstje maar Odiel heeft het gehaald! En we krijgen verrassend veel positieve reacties erop.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld