Te speciaal?

• Te speciaal?

Hoi,

Ons dochtertje wordt binnen een 6-tal weken geboren en we waren er voor 99% uit dat het een Alixe zou worden.
    Maar nu zijn we gisteren heel toevallig op een variant gekomen nl. Julixe
    Deze naam is nog nooit gebruikt en we vinden het wel iets hebben. We hebben heel lang getwijfeld tussen Juline en Alixe en vandaar deze naam.. Ben benieuwd wat de meningen zoal zijn smile.gif
  • Ik ben er niet zo een voorstander van.
    Juline vind ik heel mooi !
    Alixe ook (Alix)
  • Ik zou niet gaan voor een mengeling.
    Te geknutseld voor mij.
  • Voor mij te speciaal... Alix hoor ik wel graag en bij ons op de crèche zit/zat een Julisse.
    Nu, eender welke naam went snel hoor, dus als dit voor jullie DE naam is moet je daar zeker voor gaan!
  • Ik vind het niet mooi, maar Alixe vind ik ook niet mooi, dus voor mij ligt het vooral aan de -ix(e).
  • het is niet mijn genre maar het is ook niet lelijk, en klinkt wel nog als een 'naam'... als jullie het mooi vinden zeker doen...
  • Bedankt voor jullie reactie !
  • Ik vind het niet mooi, klinkt alsof het is uitgevonden. Alixe vind ik veel mooier. Maar uiteindelijk zijn jullie het die de naam de allermooiste moeten vinden... Alles went.
  • Ik vind Alixe en Juline allebei heel mooie namen! Julixe vind ik misschien eerst wat vreemd klinken maar het is een naam waar ik zeker aan zou kunnen wennen.

Hebben jullie het ook al omgekeerd geprobeerd? Wat vinden jullie bijvoorbeeld van Aline?

Nog veel succes!
  • Ben ook niet voor de gebricoleerde namen. Alixe is top!
  • Het omgekeerde dat Gitte voorstelt (Aline) is inderdaad ook nog wel leuk! Bij mij zou de volgorde volgens voorkeur als volgt zijn: 1. Aline, 2. Juline of Alixe (kan niet beslissen welke van deze twee ik het leukste vind ☺️), 3. Julixe

Wel benieuwd wat jullie uiteindelijk kiezen 😁
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld